Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Signaturlinks ok - Kender du et godt forum?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 26. Mar 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 02:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Dette indlæg er blevet slettet.
Tilmeldt 31. Mar 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 02:41
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

DU har da helt rat jeg vil også have 100 gode link men hvor og hvor lang tid tager det så :-)

og giver det penge, at brug al den tid,

jeg kan sige dig en ting for hver 100 link du laver få du måske kun 5 til 10 linksgoogle

men du har da helt rat jeg ville da også heller have et link på dr.dk eller tv 2.dk forside :-)

men hvor mange link har du så :-) i din google webmaster tool ?

og bare lige for at sige en ting mit website har været på side 1 på  bing google og yahoo men det gav mig ikke penge eller nok besøg  :-)   og vi taler om keyword som pad 3 eller køb ipad 3

de gav ca 20 - 30 besøg om dagen fra google     men vi taler om den nye ipad 3  som keyword 

og det er ikke 1000 links men 1000 domæner  med 10.000 links

man det er nu mere for sjov og bare det jeg kan lave Linkbuilding er ok for mig

hvordan man så vægler og gøre det er op til en selv ikke :-)   jeg kunne jo også bare lave måske 100 link på et keyword og 200 på et anden keyword  etc.   tænk nu over det    de 1000 domæner  med 10.000 links er bare sjov :-)    jeg kan da bare lave links til alle websites.

du kan jo ikke stoppe mig fra at lave link til dit website :-)    så får du også 1000 crappy-links.:-)

Jeg kan jo lave link til allle website om du vil have det eller ej. tænk over det.

DU har da helt rat jeg vil også have 100 gode link men hvor og hvor lang tid tager det så :-)

og giver det penge, at brug al den tid,

jeg kan sige dig en ting for hver 100 link du laver få du måske kun 5 til 10 links på google

men du har da helt rat jeg ville da også heller have et link på dr.dk eller tv 2.dk forside :-)

men hvor mange link har du så :-) i din google webmaster tool ?

og bare lige for at sige en ting mit website har været på side 1 på  bing google og yahoo men det gav mig ikke penge eller nok besøg  :-)   og vi taler om keyword som pad 3 eller køb ipad 3

de gav ca 20 - 30 besøg om dagen fra google     men vi taler om den nye ipad 3  som keyword 

og det er ikke 1000 links men 1000 domæner  med 10.000 links

man det er nu mere for sjov og bare det jeg kan lave Linkbuilding er ok for mig

hvordan man så vægler og gøre det er op til en selv ikke :-)   jeg kunne jo også bare lave måske 100 link på et keyword og 200 på et anden keyword  etc.   tænk nu over det    de 1000 domæner  med 10.000 links er bare sjov :-)    jeg kan da bare lave links til alle websites.

du kan jo ikke stoppe mig fra at lave link til dit website :-)    så får du også 1000 crappy-links.:-)

Jeg kan jo lave link til allle website om du vil have det eller ej. tænk over det.

Tilmeldt 2. Apr 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 01:12
Side 2 ud af 2 (13 indlæg)