Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Redesign af website

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg overvejer at få lavet et redesign af mit website, hvordan foregår det når man gerne vil have et eller flere oplæg til et redesign af websitet, koster det noget af få lavet et oplæg ?

Websitet er www.123-newjob.com

Håber at få nogle konstruktive oplæg og god information.

Best regards

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 11:10

hey Kim.

Uanset hvad, syntes jeg dit design er flot, og syntes ikke du burde redesigne.

Men hvis du vælger nyt design, syntes jeg du skal beholde denne globus, da den giver liv på siden, og er flot.

Jonathan 

.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 11:19

Hej Kim

Umiddelbart tror jeg kun, at det er meget store og eftertragtede virksomheder, der kan lave en No Cure No Pay-konkurrence.

Jeg tror, du får mere ud af at besøge diverse webdesigner-sider og vurdere den enkelte webdesigner ud fra hans / hendes portfolio.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Lamplaimat, Thailand
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 218
Fra  CS-WEB Skrevet kl. 11:21

Hej Kim.

Den bedste måde når du nu er med her på Amino, ville være at sætte den på freelancer. Der er der ihvertfald chancer for at du kan få en del oplæg tilbage at vælge imellem.

Claus

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 11:33

Hejsa

Grunden til at jeg "smider" den op her er at jeg ikke selv har nogen ide om hvad eller hvordan den kunne komme til at se ud, min ide skuffe er tom :-) men vi har jo masser af kreative sjæle herinde om måske den helt rigtige ide kunne findes blandt disse kreative mennesker herinde.

Jeg beder ikke om en no cure no pay, det er bare et oplæg til hvordan det kunne se ud jeg ville have så jeg kunne udvælge den rette ide til sitet.

Tak for rosen, jeg syntes da også den er okay som den er, men syntes måske den kunne være lidt mere "lys og venlig" end den er.

Vil også overveje at smide den op på http://astada.com som en anden foreslog i en PM'er

Best regards

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:53

Hej Kim,

Jeg vil ikke tro at designet koster dig nogle salg/besøgende. Du kan højest sandsynligt få mere ud af at bruge din energi på udvikling af siden funktionalitet, ppc-kampagner, søgemaskineoptimering, skrive pressemeddelelser, nye tekster, lave intro-videoer eller andet.

Hvad med at lave en lille intro-video til forsiden, så man på max 2min kan se hvad det hele går ud på? Jeg fanger ikke umiddelbart konceptet.

Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 07
Indlæg ialt: 180
Fra  Noergaard Andersen Skrevet kl. 04:06

Hej Kim

Det er meget forskelligt fra grafiker til grafiker om det koster dig noget at få lavet et udkast - De fleste vil typisk bede om et depositum på halvdelen af aftalte beløb og så resten bagefter, men andre forlanger også hele beløbet betalt "upfront". Jeg selv har dog altid brugt "No cure, no pay"-princippet, hvilket altså vil sige at jeg ikke tager en krone for noget kunden ikke er tilfreds med, hverken før eller efter.

Hvis du har lyst kan jeg godt prøve at lave et udkast til dig, hvis du kan give mig nogle flere detaljer?

Mvh Steffen

Steffen Nørgaard Andersen
Art director og grafisk designer - www.inze.it

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)