Hej Amino'er Siden jeg startede med at deltage på Amino, har specielt ét spørgsmål vokset sig større og større i min bevidsthed - hvorfor er det at relativt banale uenigheder, eller uvedkommende u-overenstemmelser, skal luftes på Amino? I min optik kan jeg ganske simpelt ikke begribe at en manglende kontakt omkring kunder/samarbejde - og evt. manglende kunder - er af så væsentlig karakter i en debat om selskabsformer, at det skal udbasuneres dér. Hvorfor vaske det beskidte undertøj lige der, frem for at tage det ansigt til ansigt - eller via telefonen? Som sagt er det ikke første gang jeg oplever debatterne forplumres af ligegyldige udfald, ift. debatternes emne - men kunne udbyttet og værdien af dette debatforum ikke være større, hvis man i debatterne forholdt sig nøgternt og konstruktivt til emnerne? Hav en god aften. Mvh. René |
René Højgaard Frederiksen:Hej Amino'er
Siden jeg startede med at deltage på Amino, har specielt ét spørgsmål vokset sig større og større i min bevidsthed - hvorfor er det at relativt banale uenigheder, eller uvedkommende u-overenstemmelser, skal luftes på Amino?
I min optik kan jeg ganske simpelt ikke begribe at en manglende kontakt omkring kunder/samarbejde - og evt. manglende kunder - er af så væsentlig karakter i en debat om selskabsformer, at det skal udbasuneres dér. Hvorfor vaske det beskidte undertøj lige der, frem for at tage det ansigt til ansigt - eller via telefonen?
Som sagt er det ikke første gang jeg oplever debatterne forplumres af ligegyldige udfald, ift. debatternes emne - men kunne udbyttet og værdien af dette debatforum ikke være større, hvis man i debatterne forholdt sig nøgternt og konstruktivt til emnerne?
Hav en god aften.
Mvh.
René
Hej René
Et eller andet sted kan jeg godt følge din tankegang, men på den anden side er det også en af de her små indfald, som man må acceptere, når der er så mange, som både kommer i kontakt med hinanden eller blot ønsker at påpege nogle forhold.
Dit link finder jeg ikke særlig bemærkelsesværdigt, ligesom jeg også er af den opfattelse, at var den eskaleret lidt mere, eks. som skænderi, så havde tråden fået besøg af en moderatorerne.
Amino's force er jo netop den, at brugerne langt hen ad vejen selv sætter dagsordenen og iøvrigt udøver en fin selvjustits. I tilfældet her stilles der et spørgsmål til en anden i tråden, som svarer, hvorpå tråden vender tilbage til det oprindelige.
Alle debatterne herinde forplumres af og til med skæve indfald og bemærkninger uden relevans til trådens emne, men det giver jo også lidt farve og kolorit, hvor der skal være plads til alle. Netop i øjeblikket synes jeg ikke dette problem er specielt stort,
Selvfølgelig ønsker man at give den gas m.v., så er der et par grupper, hvor man har frit spil "Café hygge" og Jante-tæskeren, hvor begge kan være meget spændende at følge.
Der må og skal være plads til alle, også dem som ikke altid forstår alle spillereglerne.
Tonny