Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til komme igang med freelanceopgaver

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra nakskov
Tilmeldt 9. Dec 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

hej mit navn er dennis jensen.

jeg har skrevet et indlæg om dette før, men begik desværre den fejl ikke at få beskrevet det ordentligt, så jeg prøver igen, i håb om at nogle sidder med et godt råd som de vil dele.

starter med at præsentere mig selv, jeg er 26 år gammel er færdiguddannet om fem måneder, indtil da søger jeg freelance opgaver.

lidt hvad jeg kan:

kan arbejde med support samt kundeservice i alle omfang.

kan lave opsøgende salg.

kan oversætte fra tysk og engelsk til dansk og omvendt ( arbejder lige nu på at få fransk og italiensk med også)

kan stille regnskab op,

kan stille budgetter op der hjælper folk ud af gæld, samt forhandle med kreditore om betalingsløsninger.

en opgave vil altid være færdig til aftalt tid.

håber at høre fra nogle der har et par gode råd og måske et par kontakter de vil dele.

mvh dennis jensen

Deje@live.dk

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 22:31

Hej Dennis

Velkommen til.

Det ville hjælpe, hvis du skrev noget om, hvor i landet, du hører til. (Selvom jeg kan se det i din profil.)

Samtidig: Det er da en vældig masse, du kan! Jeg kommer til at tænke på: Hvad kan du rigtig godt? Hvor er du særlig stærk - vi er mange som kan sådan lidt "all round". Hvad er du snart færdiguddannet som?

Endelig er der nogle af os, som er lidt pernittengrynede: Jeg har det f.eks. sådan, at jeg ville foretrække at bruge en freelancer til f.eks. kundekontakt, oversættelser og også regnskab, som har styr på tegnsætning, stavning og hvornår man bruger versaler. Jeg tror ikke, jeg er den eneste, så måske skal du bruge lidt mere tid på dine indlæg, så de fremstår rigtig pæne og indbydende.

Dbh
Anette Sand
http://anettesand.dk

Fra nakskov
Tilmeldt 9. Dec 09
Skrevet kl. 08:01

kan godt se hvad du mener anette.

jeg stærk i engelsk oversættelse, hvad sprog angår, og så  har jeg arbejdet meget med kundekontakt,regnskabsføring  og med at sende fakturaer fra min tid i butik.

har arbejdet med opsøgende salg af for eksempel kalendere og elektronik ting.

mht havd jeg snart er færdig uddannet med, så det social- og sundhedshjælper, fordi jeg blev som så mange andre arbejdsløs, og istedet for at gå på dagpenge, kom jeg ind på uddannelsen, da det gik op for mig, der måske gik et stykke tid inden jeg fandt noget.

og ja alle kan lidt all around, jeg har bare tænkt mig at udnytte lidt af det til at lave lidt ekstra, netop for at spare lidt op til at få mit eget med tiden.

også derfor jeg skrev at jeg håber der nogle der kan hjælpe.

dbh Dennis Jensen

Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 585
Skrevet kl. 09:35

Hej Dennis.

Hvis du er interesseret i opsøgende salg på ren provision basis, så har jeg produkterne du gerne må sælge indenfor alarm og overvågning, samt vedvarende energi. Du kan se mere om vore produkter på v ores shop:

www.Nr1-shop.dk

Send mig mail såfremt du er interesseret, til: am@Nr1-security.dk

De bedste hilsener

Anders Mikkelsen

Nr1

Fra nakskov
Tilmeldt 9. Dec 09
Skrevet kl. 12:47

hej igen anders mikkelsen.

du har hjulpet mig en gang, søger stadig for for at sparer op til mit eget firma, men det sidste skulle gerne komme ind fra arbejde.

men er det til private eller firmaer du gerne vil sælge til.

mvh dennis jensen

Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 585
Skrevet kl. 15:11

Hej Dennis.

Alarm og overvågning er både til private og vedvarende energi som solceller, solvarme og varmepumper er  primært til private sekundært små virksomheder. Specielt til nedlagte landbrug og hobby landbrug.

Store landbrug kan med fordel også investere i solceller.

De bedste hilsener

Anders Mikkelsen

Nr1

Fra Kirkendrup
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 15:42
Hej Dennis Jeg kunne godt være interesseret i et samarbejde. Du er meget velkommen til at kontakte mig på rene@rjsikring.dk , så kan vi tage en snak om tingene.
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)