Efter 7 glade år med StudyShop.dk åbner jeg i dag min webshop nr. 2 - denne gang er det ikke lommeregnere men brugskunst vi sælger.
Mine to partnere og jeg har arbejdet hårdt her de sidste mange uger, for at få shoppen online!
Jeg håber I vil smutte forbi shoppen og tjekke den ud: www.trendmind.dk
Jeg har designet den, Anders fra Crius.dk har programmeret den og Claus Bolund fra Imento.dk er ham, der fik hul igennem til den danske designer og producenten i udlandet.
Jeg kan rigtig godt lide Jeres produktsider med tydelig 'Læg i kurv' knap, samt featuren med designeren i bunden. Derudover er det nogle gode billeder, så rod her fra:-)
Mangler dog i den grad tekst forsiden kunne i sætte i venstre hvor der et stort tomrum for uden tekste er det nærmeste umuligt at blive indekset i google , det er ærligt med en så god side synes jeg
Under Kategorier ingen tekst næsten , lav en intro tekst øverste eller i bunden af siden til hver emme i det mindste så google har lidt at læse
Virker til et godt emme og blogge om jeg ville lave en nyhedsblog på siden og lave branches meste nyskabende side om emmet der ved bliver siden simpelthen så god at andre begynder at linke til jer på grund jeres tekst er simpelthen branches bedste er jeres side en ren vinder designet er jo super flot
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows