Nu er vi kommet der til hvor vi skal til at lave adwords. Jeg er helt nybegynder har aldrig arbejdet med det før.
kun lige læst en smule om det ( hva jeg stadig er i gang med ) Jeg kunne godt tænke mig nogle hurtige råd om hvad jeg skal huske og hvad jeg IKKE skal gøre.
Her er det jeg har styr på (nogenlunde )
Ikke starte med at bruge for mange penge før jeg ved hvad der giver noget.
Har fået sat analytics op og har en nogenlunde ide om hvordan det virker.
Har fået sat E-sporring op også.
Det var de 3 ting jeg havde styr på. Glæde mig til at høre jeres bud og ideer.
på forhånd 1000 tak
hilsen
Mick
Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex
Nu det ikke fordi jeg er pro' og helt har styr på det endnu - men vigtigst af alt efter min erfaring er det at man har fokus på at fange de rigtige kunder, det kan være svært, men skab en præcis og velformuleret annonce, kort og godt sørg for de besøgende ved hvad de kan forvente at komme ind til når de trykker på annoncen.
Derudover så skaf' en 100$ adwords kupon, så har du lidt at starte ud med :)
Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng?
Enig! Jeg startede med at rode med det selv - men fik slet ikke den effekt ud af det jeg ville. Det endte med at jeg droppede AdWords.
Senere fik jeg mod på det igen - og i stedet for endnu en omgang trial and error købte jeg AdWords-lex. Trin for frin og helt fra bunden gennemgår Thomas Rosenstand hvordan du sætter en kampagne op og senere optimerer den.
Du kan evt starte med at hente light versionen. Det var sådan jeg blev overbevist.
Jeg skrev for et halvt år tilbage en gæsteartikel for Jacob Kildebogaard på Webanalyker.dk til lige præcis folk, som dig.
Det er en (meget) kort AdWords Guide, der giver dig en fornemmelse af de forskellige facetter.
Mvh. Andreas.
Hej Mick, jeg kan også støtte op om Andreas Adwords guide, den giver en hurtig fornemmelse af hvad man skal være opmærksom på og hvordan man gør når man starter.
Fedt med en adwords guide. Husk på at når du opsætter din Adwords konto skal du konstant følge med i den og finde ud af hvad du bruger og hvad du får ind. (din konvertering) du kan aldrig lave en perfekt adwords kampagne. SÅ opdater den selv og hold øje med den.
Livet er hvad du gør det til - Følg mig på min hjemmeside - Micky Weis