Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

B&O, en mærkevare?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

B&O kan ikke købes i alle branchens butikker, men det udelukker dem ikke fra at være en mærkevare. Som andre nævner forhandler eks. Fona og TDC deres produkter, men mener aldrig jeg har set dem i eks. Elgiganten, som jeg også stærkt formoder B&O ikke ønsker sig at blive associeret med.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 16:55

Tonny Skov Pedersen:
Iøvrigt er det jo som alle andre mærker "en bambusmaskine i forklædning", og særdeles ringe kvalitet i forhold til prisen. Men flot ser det da ud.

Den står så vist lige for din egen regning, Tonny. Måske overprissat, ja, men "særdeles ringe kvalitet" er nok at lufte sine egne aggressioner Cool

Uden på nogen måde at være fanboy, så laver B&O noget af den bedste lyd på markedet på niveau med B&W etc. Dyrt, men godt - og så kan man altid diskutere om det er for dyrt, men ringe ... næppe.

Fra Helsinge
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 17:08

Jonas Donbæk:

hvad mener du? :) 

Jonas. 

Jeg mener at hvis opgaven ikke er til imorgen er der jo mulighed for at skrive/ringe til B&O og forhøre hvor deres produkter bliver solgt.  

Nu kan jeg se du også har fået en lidt anden defination ind, men derfor vil det stadig kunne være relevant at vide hvor de sælger deres varer, og evt hvilke kriterier de bruger til at finde forhandlere 

Dressur rytter søger sponsor 

Fra Helsinge
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 17:10

Fairtime:

Tonny Skov Pedersen:
Iøvrigt er det jo som alle andre mærker "en bambusmaskine i forklædning", og særdeles ringe kvalitet i forhold til prisen. Men flot ser det da ud.

Den står så vist lige for din egen regning, Tonny. Måske overprissat, ja, men "særdeles ringe kvalitet" er nok at lufte sine egne aggressioner Cool

Uden på nogen måde at være fanboy, så laver B&O noget af den bedste lyd på markedet på niveau med B&W etc. Dyrt, men godt - og så kan man altid diskutere om det er for dyrt, men ringe ... næppe.

Prisen afhænger jo ikke kun af selve produktets værdi, men også oplevelsen af værdi, hvilket er grunden til at magasin kan tage mere for diesel tøj, end kvickly selvom varen er den samme

Dressur rytter søger sponsor 

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 19:04

Fairtime:
Uden på nogen måde at være fanboy, så laver B&O noget af den bedste lyd på markedet på niveau med B&W etc. Dyrt, men godt - og så kan man altid diskutere om det er for dyrt, men ringe ... næppe.

Hej

Udover det er min personlige mening, så er den vist rimeligt i tråd med diverse test. Dette iøvrigt uanset om det er Hi-Fi, Tv eller andre produkter.

På niveau med B&W, så må det være de der køkkenhøjttalere til kr, 600,00 for 2????

Så kom igen.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 20:17

Tonny Skov Pedersen:
Så kom igen.

Der er jo nok at vælge imellem, men bare lige hurtigt fra Google:

http://ekstrabladet.dk/kup/testogtjek/elektronik/article1264876.ece

http://lifestyle.euroinvestor.dk/lifestyle/b_og_o_tager_bilstereo-pris_9438406.html

http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=3338&zoneid=1

B&W, Bose mm. laver også fine produkter, nok også bedre end B&O, det kan jeg ikke vurdere, men at kalde det et bambusprodukt er altså at stramme kritikskruen lidt rigeligt.

Out :-)

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 20:37

Fairtime:
B&W, Bose mm. laver også fine produkter, nok også bedre end B&O, det kan jeg ikke vurdere, men at kalde det et bambusprodukt er altså at stramme kritikskruen lidt rigeligt.

Hej igen

Jeg kan da også finde noget, der peger den anden vejGeeked

http://fpn.dk/digitalt/tv_foto/article2035804.ece

Bemærk venligst Samsung's indblanding - Du ved Samsum omskrivning BambusCool

Tonny

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)