|
Hej Undskyld dette noget newbee sprøgsmål. Jeg står for at skulle hjælpe en ven med at finde det korrekte regnskabsprogram. Han og nogle andre er ved at starte et firma op med lager, værksted og kontor på tre forskellige fysiske steder. Han skal bruge et regnskabsprogram med de normale funktioner (lager, kredit/debit, fakt. osv.), men dertil skal alle de tre steder kunne tilgå de samme data. Hans regnskabmand kender til C5 light og Airboss. Er der nogen her der kan sige hvilket system der skal vælges. Hvis der kunne være en udbyder af en online regnskabssystem, hvos man kunne tilgå data via normal IP og som kan elektronisk fakturaring til kommunerne, så lad mig endeligt høre. Det skal siges at ingen af personer er IT kundige, det er kun hjælperen på sidelinien (mig), så VPN tunler, Terminal Server osv. er ikke rigtigt noget der kan bruges, da de selv skal kunne vedligeholde det. Håber I kan hjælpe |
Hvilket regnskabsprogram kan bruges...
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
|
Hvis man ikke spørger får man ikke svar, så her er (næsten) ingen dumme spørgsmål. Jeg vil anbefale jer at kigge på http://www.e-conomics.dk/ da jeg er næsten sikker på at det kan opfylde jeres behov. |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
|
Tusind tak for det hurtige og så sandeligt brugbare svar. Det er jo rart at finde et site hvor man kan finde relevant finformation. |
|
|
Problemet er lidt at det ikke kan bruges af flere personer på samme tid, og det var den feature spørgsmålstilleren søgte. Jeg vil også varmt anbefale summa, men kun til enkeltbruger-regnskaber. |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
Bliv gratis medlem