Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket regnskabsprogram kan bruges...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Undskyld dette noget newbee sprøgsmål.

Jeg står for at skulle hjælpe en ven med at finde det korrekte regnskabsprogram.

Han og nogle andre er ved at starte et firma op med lager, værksted og kontor på tre forskellige fysiske steder.

Han skal bruge et regnskabsprogram med de normale funktioner (lager, kredit/debit, fakt. osv.), men dertil skal alle de tre steder kunne tilgå de samme data.

Hans regnskabmand kender til C5 light og Airboss.

Er der nogen her der kan sige hvilket system der skal vælges.

Hvis der kunne være en udbyder af en online regnskabssystem, hvos man kunne tilgå data via normal IP og som kan elektronisk fakturaring til kommunerne, så lad mig endeligt høre.

Det skal siges at ingen af personer er IT kundige, det er kun hjælperen på sidelinien (mig), så VPN tunler, Terminal Server osv. er ikke rigtigt noget der kan bruges, da de selv skal kunne vedligeholde det.

Håber I kan hjælpe

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 10:54
Hejsa - Og velkommen på amino.

Hvis man ikke spørger får man ikke svar, så her er (næsten) ingen dumme spørgsmål.

Jeg vil anbefale jer at kigge på http://www.e-conomics.dk/ da jeg er næsten sikker på at det kan opfylde jeres behov.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:58
Tusind tak for det hurtige og så sandeligt brugbare svar.

Det er jo rart at finde et site hvor man kan finde relevant finformation.

Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 13:36
Jeg kan varmt anbefale SummaSummarum. Der betales kun en engangspris, hvorefter programmet er dit eget. Det er super nemt at lære og kan bruges meget bredt og helt indtil virksomheden -forhåbentlig- bliver meget stor.
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 14:29
Dato: 08-01-2007 13:36:20
Forfatter: Mads Løntoft
Jeg kan varmt anbefale SummaSummarum. Der betales kun en engangspris, hvorefter programmet er dit eget. Det er super nemt at lære og kan bruges meget bredt og helt indtil virksomheden -forhåbentlig- bliver meget stor.

Problemet er lidt at det ikke kan bruges af flere personer på samme tid, og det var den feature spørgsmålstilleren søgte.

Jeg vil også varmt anbefale summa, men kun til enkeltbruger-regnskaber.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)