Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du købe vin?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lavet en webshop med salg af kvalitets vin og vil spørge dig, hvad skal der til for at du vil købe vin på nettet?

Vil du heller købe vin i en butik og så genbestille over nettet?

Betyder den personlige vejledning meget for dig ved køb af vin?

Min shop hedder www.detlillevinhus.dk og er startet op her i sommers, så vil meget gerne høre kritik af den.

Fra Hellerup
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 188
Fra  Eva Gøttrup Skrevet kl. 12:03

Jeg tænkte faktisk på det forleden, fordi jeg havde en idé til at give vingaver til folk der ville formidle kontakter, der  førte til et salg. Men hvordan er sikkerheden for, at vinen også er hel, når den når frem. Kan den tåle at blive kastet rundt i posten, eller hvordan skal den leveres?

Med andre ord ville jeg gerne købe vingaver over nettet, hvis jeg var sikker på, at de nåede hele frem.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 12:09

Eva Gøttrup:

Jeg tænkte faktisk på det forleden, fordi jeg havde en idé til at give vingaver til folk der ville formidle kontakter, der  førte til et salg. Men hvordan er sikkerheden for, at vinen også er hel, når den når frem. Kan den tåle at blive kastet rundt i posten, eller hvordan skal den leveres?

Med andre ord ville jeg gerne købe vingaver over nettet, hvis jeg var sikker på, at de nåede hele frem.

De bliver typisk pakket i dertilindrettede flamingokasser - ingen problemer.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 12:14

Personligt køber jeg gerne vingaver over internettet.

Jeg sætter pris på gode produktbeskrivelser, og kigger ikke så meget på prisen - det er dog en fordel hvis man kan sortere efter PRISKLASSE.

Og hvilken vinbutik vælger jeg så hvis jeg skal købe en vingave? En eller anden - den jeg altid har handlet i fordi der ikke har været noget i vejen med deres service. Man er vel vanemenneske.

Det betyder også noget hvor vinen kommer fra - så hvorfor ikke tage skridtet og få implementeret et verdenskort hvor man kan klikke sig ind på netop det geografiske område man er interesseret i.

Hvis du har penge til det kan jeg forresten anbefale at du udvider dit betalingskort-udvalg fra Dankort til den fulde pakke. Vær opmærksom på at du som udgangspunkt skal vente 28 bankdage på dine penge ved andre kort, så det kan være en grim kapitalbinding.

Tilmeldt 16. Oct 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:55

Jeg har handlet len lille smule vin både på nettet og i vinbutikker.

Nu er jeg ikke den store vinkender, men for mig er det vigtigt at hvis jeg køber en vin over nettet, at jeg på en eller anden måde er tryg ved at jeg får en god vin til prisen. Da jeg ikke ved så meget om de forskellige vine, ville jeg læne mig en del op ad andres mening om vinen – enten i form af en test, anmeldelse – eller måske en anbefaling fra andre brugere…

Held og lykke med projektet

Fra Gråsten
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 11:14

En ting som jeg personligt ville sætte pris på var muligheden for at blande kasser. Således at man ikke var tvunget til at købe 12 vine af samme slags uden at vide om den er noget særligt for at få rabat.

Altså udtænk et innovativt rabatsystem der samtidig er gennemskueligt.

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 11:16
Fra Valby
Tilmeldt 27. Jul 10
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 13:36

En idé kunne være at når kunderne bestilte en vin, kunne du sende en lille flaske (smagsprøve) med gratis. 
Tror et minus ved at sælge vin på nettet er at de ikke kan smage på den inden - som man kan i de fleste butikker i tyskland. Du kunne måske overveje en måde at give dem smagsprøver på. 
Downloadede et gratis kapitel af e-pusher i går hvor der bl.a. stod at en virksomhed (kan ikke huske hvilken) havde købt en masse tandpasta billigt, som han forærede kunden gratis. Det var vist et godt salgs knep.  
Ved at du forære dem små flasker føler de at de får en gave, men de bare bliver lokket til at købe endnu flere flakser vin.  
Du kunne overveje det :)  

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)