Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God platform til affiliate side?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg er ude efter en go platform til en ny side jeg har haft i tankerne i ret lang tid efterhånden.
Jeg kan se mange bruger Wordpress og blog, men jeg er helt ny indenfor affiliate, og jeg aner intet om, hvad de forskellige sider kan, eller på hvilken måde de er gode.

Jeg ville høre om I måske vil give mig nogle emner til en go platform, som passer til det jeg vil have på min side. (det må gerne være billigt)

Det jeg vil have på siden er:

En side med en oversigt over eks. alle autoværksteder el. alle synshaller eller alle tankstationer osv.
En "giv karakter" funktion ud for de tilmeldte evt. med en lille tekst også.
En blog hvor kunderne kan skrive en tekst om deres oplevelse på deres autoværksted, synshal osv.
Et "hvor ligger stedet" kort med kortvisning og adressevisning, plus evt. karaktervisning og anmeldelses antal. (her ved jeg ikke om man kan linke til dgs.dk eller krak.dk)
En top 100 liste over de 100 bedste
En top 100 liste over de 100 billigste
En top 100 liste over de 100 hurtigste
En sorteringsliste over "hvilke ligger i dette område" eks. Alle i Århus, eller alle i kbh. osv.
En sorteringsliste som kan vise: hvem har bedste karakter, hvem har flest anmeldelser osv.

Jeg vil også gerne have udviklet en app til mobil, så kunden kan gå ind og hente oplysninger om hvor den nærmeste tankstation ligger osv.

Jeg håber I har fanget hvad jeg mener og at I har en go ide om, hvad jeg kan starte op med af løsning.

Jeg ved intet om Wordpress, så hvis der findes noget "oplysninger for dummies" derude et sted, vil jeg gerne have links dertil også.

På forhånd mange tak for hjælpen ;-D

Venlig hilsen

Michael Haahr
Maler-maling.dk
Billig malingnettet

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 13:02

Er der ikke nogen der har et godt forslag??

Jeg vil blive meget glad for hjælpen ;-D

Mvh

Michael Haahr
Maler-maling.dk

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 17:20
Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 18:00

Wordpress kan klare det hele. Wordpress er lige til, så jeg vil mene det er et godt grundlag for en begynder. Smile

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 18:06

jauvert:

Wordpress kan klare det hele. Wordpress er lige til, så jeg vil mene det er et godt grundlag for en begynder. Smile

Har du selv arbejdet med wordpress?

Mvh

Michael

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 18:11
Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 18:18

Michael Haahr:

jauvert:

Har du selv arbejdet med wordpress?

Mvh

Michael

Ja. Bruger det også nu. Har du spørgsmål, kan du bare spørge løs. Jeg er ikke nogen ekspert skal jeg dog lige huske at sige. Du kan også skrive PB hvis du hellere vil det, jeg skal nok hjælpe Smile

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)