Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Butiksinventar engros

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

I forbindelse med min butik har jeg tidligere handlet med inventarfirmaer i Danmark og købt totalløsninger. Nu søger jeg at etablere en ny butik, men ønsker en lavere investering i inventaret, og vil derfor få det lavet og monteret selv.

Jeg søger et sted hvor jeg kan købe dele til butiksinventar engros. Helt eksakt drejer det sig om L profiler i 230 cm højde, hyldeknægte, afstandsstykker og glashylder i 40 x 60, 40 x 90 eller lignende. Jeg vil gerne købe direkte hos producenten og gå udenom de danske inventarfirmaer.

Er der nogen der han nogle kontaktoplysninger på firmaer der producerer inventarsystemer?

Fra Nyborg
Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 10:52

Alt efter hvor stort parti du vil købe ind af gange, har du så overvejet muligheden, at købe ind i Kina?
Alt efter hvor meget du køber for, kan du sparer helt op mod de 40 %.
Jeg har før haft et større parti butiksinventar, gennem min virksomhed og jeg må sige at kvaliteten er lækker med et godt finish. Godt nok var vi meget efter virksomheden og de skulle lave 30 hylderækker, om. Men min ansatte som er nede i Kina, opdager (som sædvanligt) fejlen inden de pakkede udsyret ned og sendte det.

Mvh
Steffen 

Tilmeldt 15. Sep 10
Skrevet kl. 12:15

Det jeg søger er 100 L profiler, 50 afstandsstykker, 600 hyldeknægte og omkring 300 glashylder, hvis der er tale om en afstand på 60 cm.

Mit indtryk er at danske inventarfirmaer køber disse dele hjem hos flere producenter. Det er mit indtryk at prisniveauet i Danmark er ret højt på inventar. Da jeg ikke skal bruge udviklingshjælp, montagehjælp og andet butikskonsulent arbejde er jeg interesseret i at få den rene pris på delene.

Jeg køber det gerne fra Kina, og hvis du har en kontakt vil jeg meget gerne have den tilsendt. Min inventarløsning består af en topbaldakin og skuffer i bunden. Jeg har nogle skuffesektioner jeg kan genbruge og har fundet en billig løsning til resten, der stadig i mine øjne ser pæn og professionel ud.

Fra Nyborg
Tilmeldt 11. Jan 10
Skrevet kl. 12:21

Jeg ville gerne sende dig kontakten ( i god amino ånd ).
Men mine kontrakter giver mig fuld tavshed overfor producenter som klienter.
Jeg kan give dig et godt uforpligtet tilbud på disse varer inkl. vores agent ydelser.
Prøv evt. at læse på min profil hvad mit firma beskæftiger sig med.

Vi er billige og effektive og har god erfaring. Plus jeg sidder som vejleder og rådgiver heri Danmark, mens min agent er bosat i Kina, Vi kan klare alt så du kun skal læne dig tilbage og vente på du modtger dine varer.

Er du mere interesseret er du velkommen til at skrive en mail på:

YBP.5800@Gmail.com

Mvh
Steffen

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 14:07

Hej PeterOdk

Du kan prøve at kontakte http://www.allpower.com.cn/  Jeg har selv en mindre produktion af inventar igang hos dem til en butik i Aalborg. De er yderst professionelle, og de kan godt gå med til at lidt mindre antal ad gangen. Du skal snakke med en ung gut der kalder sig Youth.   youth@allpower.com.cn        Husk,  du må gerne lige hilse fra mig:)

mvh

Lars

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Fra Nyborg
Tilmeldt 11. Jan 10
Skrevet kl. 14:13

Lars:

Hej PeterOdk

Du kan prøve at kontakte http://www.allpower.com.cn/  Jeg har selv en mindre produktion af inventar igang hos dem til en butik i Aalborg. De er yderst professionelle, og de kan godt gå med til at lidt mindre antal ad gangen. Du skal snakke med en ung gut der kalder sig Youth.   youth@allpower.com.cn        Husk,  du må gerne lige hilse fra mig:)

mvh

Lars

Pisse godt ;) haha.
Jeg vil råde dig til at prøve at kontakte dem. Kender lidt til dem. Hvis det ikke går og du har brug for at tjekke op på dem undervejs eller senere i forløbet. Så er jeg til at kontakte.
godt svar Lars :)

Mvh
Steffen

Tilmeldt 15. Sep 10
Skrevet kl. 14:48

Det ser rigtigt godt ud. Jeg tager kontakt på til dem, hvad er jeres erfaringer med leveringstid og leveringsomkostninger?

Da det er løsdele jeg søger, er jeg stadig interesseret i, at finde producenter og evt europæiske discount inventar kæder. Et tysk eller polsk firma kunne også være meget interessant.

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 15:34

Jeg har 25 dobbelt skabe igang,  de har en leveringstid på ca. 30 dage,  men man kan sikkert godt presse dem lidt hvis det haster. Transport og levering til kunde sørger jeg selv for, men de kan også tilbyde at arrangere det hele for dig.   Løsdele ved jeg ikke om de sælger,  men de er vel til at snakke med. Tysk og polsk er der måske andre der kan rådgive lidt om?    Det ville jo være fornuftigt at sammenligne lidt.  Få de forskellige leverandører til at give dig en DDP pris,  det ville være nemmest for dig. 

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:11

Hej Peter.

Det kan ikke betale sig at få lavet det selv.

Se engang på SuperSellerS' hjemmeside.  www.supersellers.dk Vi sælger i øjeblikket inventar og salgsfremmere til under indkøbspris. Og nej! - Det er ikke gas.

Der er f.eks. mannequiner til 339,- / stk. Massive træbøjler til 2,- /stk. Gode, stærke og flotte stativer fra 179,-

Jeg lover dig - du finder det ikke billigere!

Hvis du ønsker yderligere information er du velkommen til at ringe til os på 75 71 15 99 eller sende en e-mail på info(at)supersellers.dk

Med venlig hilsen

SuperSellerS ApS

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)