I forbindelse med min butik har jeg tidligere handlet med inventarfirmaer i Danmark og købt totalløsninger. Nu søger jeg at etablere en ny butik, men ønsker en lavere investering i inventaret, og vil derfor få det lavet og monteret selv. Jeg søger et sted hvor jeg kan købe dele til butiksinventar engros. Helt eksakt drejer det sig om L profiler i 230 cm højde, hyldeknægte, afstandsstykker og glashylder i 40 x 60, 40 x 90 eller lignende. Jeg vil gerne købe direkte hos producenten og gå udenom de danske inventarfirmaer. Er der nogen der han nogle kontaktoplysninger på firmaer der producerer inventarsystemer?
|
Alt efter hvor stort parti du vil købe ind af gange, har du så overvejet muligheden, at købe ind i Kina?
Alt efter hvor meget du køber for, kan du sparer helt op mod de 40 %.
Jeg har før haft et større parti butiksinventar, gennem min virksomhed og jeg må sige at kvaliteten er lækker med et godt finish. Godt nok var vi meget efter virksomheden og de skulle lave 30 hylderækker, om. Men min ansatte som er nede i Kina, opdager (som sædvanligt) fejlen inden de pakkede udsyret ned og sendte det.
Mvh
Steffen