Okay... Det er jo ret misvisende så. Her sidder jeg og tæller tegn på min skærm og kommer ikke engang op på 400 stk. så jeg fatter jo nada. Det du forklarer, er jo umuligt for os kunder at tælle os frem til så! Men hvorfor skriver den så nogle gange at jeg skal købe plusmedlem, når jeg har købt det? Syntes du jeg skal prøve at slette en del af min tekst, så den ikke fylder så meget? Mvh Michael Haahr
|
Michael Haahr:Men hvorfor skriver den så nogle gange at jeg skal købe plusmedlem, når jeg har købt det?
Kan du ikke copy/paste præcis den tekst, du får frem - så er det nemmere for mig at finde den i kildekoden.
Michael Haahr:Syntes du jeg skal prøve at slette en del af min tekst, så den ikke fylder så meget?
Du kan evt. prøve at arbejde dig fremad i "bidder" og se, hvornår den melder pas.
Michael Haahr:Det ku være en go service, hvis der var en tæller der viste, hvor mange tegn man havde tilbage, når man skrev.
Vi skriver forslaget på vores todo. Det kræver dog, at vores editor understøtter optælling af tegn undervejs. Det skal vi have tjekket først.