Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino plus medlem

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 23. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimmy Carlsen:

Michael Haahr:

Første gang jeg trykker på "gem" skriver den at min tekst kun må fylde 650 tegn. Min tekst fylder ikke engang 400 tegn. Så trykker jeg igen på "gem" knappen, uden at ændre noget. Så skriver den at jeg skal købe plus medlem.

De 650 tegn er pt. inkl. al HTML-koden, og grænsen på 650 er for Plus'er.  Jeg ser på, om vi skal have lavet teksten lidt om.   Hvis du evt. har meget lange links, så kommer du et godt stykke deropad.

Okay... Det er jo ret misvisende så.

Her sidder jeg og tæller tegn på min skærm og kommer ikke engang op på 400 stk. så jeg fatter jo nada.

Det du forklarer, er jo umuligt for os kunder at tælle os frem til så!

Men hvorfor skriver den så nogle gange at jeg skal købe plusmedlem, når jeg har købt det?

Syntes du jeg skal prøve at slette en del af min tekst, så den ikke fylder så meget?
Det ku være en go service, hvis der var en tæller der viste, hvor mange tegn man havde tilbage, når man skrev.

Mvh

Michael Haahr

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 554
Fra  dymagic Skrevet kl. 11:37

Michael Haahr:
Men hvorfor skriver den så nogle gange at jeg skal købe plusmedlem, når jeg har købt det?

Kan du ikke copy/paste præcis den tekst, du får frem - så er det nemmere for mig at finde den i kildekoden.

Michael Haahr:
Syntes du jeg skal prøve at slette en del af min tekst, så den ikke fylder så meget?

Du kan evt. prøve at arbejde dig fremad i "bidder" og se, hvornår den melder pas.

Michael Haahr:
Det ku være en go service, hvis der var en tæller der viste, hvor mange tegn man havde tilbage, når man skrev.

Vi skriver forslaget på vores todo.  Det kræver dog, at vores editor understøtter optælling af tegn undervejs. Det skal vi have tjekket først.

Fra Herning
Tilmeldt 23. Feb 09
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 11:59

Jimmy Carlsen:

Michael Haahr:

Kan du ikke copy/paste præcis den tekst, du får frem - så er det nemmere for mig at finde den i kildekoden.

Michael Haahr:

Du kan evt. prøve at arbejde dig fremad i "bidder" og se, hvornår den melder pas.

Michael Haahr:

Vi skriver forslaget på vores todo.  Det kræver dog, at vores editor understøtter optælling af tegn undervejs. Det skal vi have tjekket først.

Jo, hér er teksten som kommer frem når jeg indsætter mine 4 linier med 4 links.

Din signatur er for stor. Den må højst indeholde 200 tegn, maks. to linjer tekst, ét link, ingen billeder samt ingen form for font styling. Hvis du skal bruge mere plads og blive mere synlig, så bliv Amino Plus Medlem. Køb Amino Plus - Klik her (Åbner i nyt vindue)

Mvh

Michael Haahr
Maler-maling.dk
Billig malingnettet

Fra Herning
Tilmeldt 23. Feb 09
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 12:54

Hej Jimmy.

Nu har jeg også prøvet at slette dine testlinks og bare beholde min gamle tekst med 1 link. Men det vil den heller ikke godkende.

Tror der er en fejl i systemet på min side...

Venter på svar fra dig :-)

Mvh

Michael Haahr
Maler-maling.dk

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 554
Fra  dymagic Skrevet kl. 13:18

Michael Haahr:
Venter på svar fra dig :-)

Har svaret på din private besked :)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jimmy Carlsen:

Hej Jimmy

I kan bruge nedenstående kode

tinyMCE.init({
    ....

//Character count
     theme_advanced_path : false,
     setup : function(ed) {
          ed.onKeyUp.add(function(ed, e) {    
               var strip = (tinyMCE.activeEditor.getContent()).replace(/(<([^>]+)>)/ig,"");
               var text = strip.split(' ').length + " Words, " +  strip.length + " Characters"
        tinymce.DOM.setHTML(tinymce.DOM.get(tinyMCE.activeEditor.id + '_path_row'), text);    
    });
     }

});

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Sønderborg
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 10:35

Hej,

Tak for info.. Jeg vil tilmelde mig et Plus medlemsskab med det samme...Big Smile

Glæder mig til alt det jeg kan lære/bidrage med herinde..

Mvh.
Troels D. Bruun
LINAK A/S
Actuators electric

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)