Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal jeg bruge twitter til???? Og hvordan?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Judi

Nej, der er desværre ikke mange kvinder på twitter, men vi har det til gengæld skide-skægt!

Twitter er for mig de kolleger jeg ellers ikke har, da jeg sidder med min egen lille biks. Twitter en en fantastisk måde at møde nye mennesker på og lære dem at kende, selvom det kun er virtuelt. Det er faktisk utroligt som man kan føle sig knyttet til andre, selvom man aldrig har mødt dem IRL.

Men prøv det af - der er ikke så meget andet at sige til det. Og se om det er noget for dig eller ej.

Det allerfedeste er netop, at du fuldkommen selv vælger, hvem du har lyst til at følge, så du dermed kun får den info, du selv vælger.

Fra Østerbro
Tilmeldt 14. Aug 09
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Stiltjek v Judi Lund Finderup:

Kære Aminoer

Jeg har lidt svært ved at se, hvordan jeg skal bruge Twitter.
Jeg er personlig stylist og ivrig blogger. Jeg bruger Facebook, hvor jeg netværker, poster links til mine blogindlæg og kommer i kontakt med kunder og potentielle kunder. Jeg kommenterer også på andres blogs.

Min målgruppe er primært kvinder (og mænd) mellem 25 og 65, og der er ikke mange af dem der Twitter.

Hvem er det jeg kan nå via Twitter og evt. hvordan?

Gode råd ønskes :-)

KH Judi

Hey Judi, var selv i samme båd...indtil igår!

Via Twitter giver det mening at jeg kan opdatere både Linkedin og FB samtidig. Et lille tweet er bedre end et kæmpe fløjt!

Hvor kom det lige fra? det giver jo ikke mening. 

Anyways.... jeg giver Twitter en chance nu, så skal jeg med glæde vende tilbage til dig med feedback :-)

Partner @ The Social Agency 

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)