Jeg er meget interesseret i at få min virksomheds hjemmeside optimeret mht. google rangering. Jeg har selv lavet siden i iWeb og er rimelig blank overfor alt der hedder SEO og adwords. Jeg kunne bare godt tænke mig at blive mere tydelig på google.
Har du selv mod på at gå i gang med at rette lidt HTML eller er du ude efter nogen der kan gøre det for dig?
Hvis du selv har mod på det, findes der en række gode guides på nettet til at komme i gang. Du finder eks. ganske fint materiale hos www.thomas-rosenstand.dk.
Det er lige noget for os! Vi vil meget gerne hjælpe, du er meget velkommen til at sende en mail til admin@cetadesign.com - så finder vi en fornuftig løsning.
Den eneste ved meste om branche er dig selv , der er intet tekst sådan set på siden derved meget lidt tekst der kan søgeord optimeres til google lave noget mere tekst , lav en guide om rengøring , hvad kan i , lav siden så unik og nyskabende med gode tekster at andre begynder og linke til siden ,
links og atter links er af de vigtigste ting til google ud over masser af tekst , i denne tråd skrev jeg og nogle andre nogle SEO råd og hvordan du let kan skaffe masser af links http://www.amino.dk/forums/t/98151.aspx#648548
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows