Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fremragende måde at bruge Twitter på!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 07:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Godmorgen Fellow-Aminos

Jeg faldt lige over http://www.twitchange.com/

Det er en auktion, hvor man kan købe en berømt person til at følge sig på twitter og blive re-tweetet af ham eller hende. Pengene går til Haiti.

Jeg synes selv, at det er ret genialt. Hvis jeg twittede på engelsk, ville det fx ikke være dårligt for mig og min forretning at blive re-tweetet af en gut som Fx Tony Robbins.

Jeg tænkte, at det måske kunne inspirere andre til brug af sociale medier, og måske sidder der en Amino derude, der kunne tænke sig at lave en dansk version af dette koncept.

Nu er inspirationen i  hvert fald givet videre.

Hav en dejlig dag! 

Hej med dig :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 07:46

Tjoh, det er da smart nok. Men det er bare ærgeligt at folk er så fokuserede på penge, når der skal gøres gode gerninger! :)

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 07:52

Penge er bare et fokus, når der skal gøres noget godt. Og i forhold til at få telte og skoler på Haiti, så er penge jo et must.

Men derudover er der jo altid flere måder at give på. Jeg synes, at denne auktion er smart, fordi køberen potentielt set får endnu mere ud af det, end han / hun byder, og så er der ikke en masse fordyrende mellemled.  (nu ved jeg jo selvfølgelig ikke hvor højt budene når op).

Hej med dig :-)

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 08:14

Virkelig sjovt initiativ.

Fra Odense
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 08:29

Virker jo ret smart, man kunne bare frygte at der så i længden ikke var nogen der gad følge de kendte. Man betaler jo rent faktisk kendte mennesker for at spame alle der følger dem... Synes det er en lidt trist måde at skaffe penge på, dog går alle pengene til et godt formål, hvilket jo er helt fantastisk.

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 09:10

Cool nok.

Tror jeg begynde på det samme, første bud starter ved kr. 389. Nogen der er friske? :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 09:16

Tobias Hyldeborg:

Cool nok.

Tror jeg begynde på det samme, første bud starter ved kr. 389. Nogen der er friske? :-)

Bud = auktion.
Auktioner er ikke længere tilladte i Aminos debatforum.Skype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 09:13

Det var nu bare for sjov, selvom jeg ikke vidste at det ikke var tilladt mere.

Men tak for påmindelsen! ;-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)