Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Syerske til børnetøj på freelance basis

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en syerske, som i første omgang kan hjælpe med (1) at lave mønstre i str. 1-10 år på baggrund af vareprøve og egne ideer og (2) at sy en prøvekollektion. Herefter mulighed for aftale om den efterfølgende syopgave.  

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 12:56
Fra Viborg
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 279
Fra  Kidzshop.dk (MyAgenzy A/S) Skrevet kl. 14:57

Hej; det lyder som om det er 2 forskellige personer du skal ha' fat i, for hvis mønster skal bruges til produktion, skal der en konstruktur til. Da der er i forhold til prodution er utrolig mange faldgrupper, og hvis ikke beskrivelsen er korrekt, går det let galt, også selv om der er prøver medsendt. Den person du søger er det timelønnet opgave el.?

Fra København
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 10:35

Hej,

Du behøver ikke to forskellige personer til at hjælpe dig. Jeg er uddannet modelsyer og derudover er jeg også uddannet konstruktør. Jeg har konstruktionsfirma sammen med en anden konstruktør i København. Vi arbejder altid freelance og ville helt sikkert kunne hjælpe dig. Vi kan lave produktionsmønstre samt sy prototyper og samples op for dig.

Hvis dette har fanget din interesse kan du skrive til mig på info@preproduction.dk eller ringe direkte til mig på Tlf: 61700167

Glæder mig til at høre fra dig.

Med venlig hilsen

Nanna Strandgaard

Fra Nr. Alslev 4840
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:49

Jeg er freelance syerske, lige pt i bluser, huer, mv i ren uld. Jeg kunne være interesseret i at lave mønstre mv

vh

Syhuge

Fra Nr. Alslev 4840
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 19:26

Hvis du er interesseret i at høre nærmere er du velkomme til at ringe tlf 30892150

vh Huge 

Fra Odense
Tilmeldt 3. Jan 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:26
Hej Kari Jeg hører gerne mere om opgaven, såfremt du endnu søger en til opgaven. Skriv evt. PB Mvh Tina
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)