| 

Hej alle jeg har nogle spørgsmål angående Nyhedsbrev  Jeg plejer at sende nyhedsbreve ud til webshop kunder med tilbud nyheder og informationer om legetøj som vi sælger på vores webshop        Tip en ven om disse fantastiske Tilbud og Nyheder fra Emmasverden og husk alle kan deltage i konkurrencen om Legetøj   
   Så er nyhedsbrevet slut . Jeg har personligt sendt dette brev til kunderne, ikke alle vores kunder får de samme nyhedsbreve da jeg prøver mig frem for at se hvilken nyhedsbreve er bedst, men fik intet ud af det kan i hjælpe mig ?   så bestiller vi flere hjem .  , men der er ikke meget feedback i de nyhedsbreve syntes jeg . Vi bruger vores mail adresse til at sende dem med, da det er gratis , det vi spare kommer kunderne til gode i slutningen da vi så kan sætte priserne mere ned, vi prøver på at have de billigste priser på vores legetøj , og er ok med på net salget. men !!
 Start. (logo af emmasverden.dk)  Kan du ikke se billederne i denne mail så klik på Linket, det er billede og prisen på varen. Husk du deltager stadig i lodtrækningen om fantastisk Legetøj på   | 

Hej
Martin har nogle guldkorn her:
http://thorborg.tv/foredrag-om-nyhedsbreve.html
Visti

Bliv gratis medlem