|
Så er jeg ved at gå ind i sidste fase af renovation/indretning og vil i denne anledning lige reklamere en lille smule for mit nye kontorfællesskab. Det befinder sig i rolige omgivelser på nørrebrogade, lige syd for nordre kirkegård, i Randers Nordby. Indvendigt er lokalerne gennem de sidste par måneder blevet flot moderniseret, og indrettet. Udvendigt skal der stadig arbejdes lidt, hvilket påbegyndes i løbet af foråret når vejret bliver mere stabilt. Fordelingen bliver som følger. 6-7 kontorpladser i et kontor, hvor der også er et lille thekøkken 2 pladser i et andet. En plads i et tredje (dette tager jeg sandsynligvis som mit eget kontor) Mødelokale Samt et lille gangareale med kopimaskine/fax Jeg har valgt at indrette hver kontorplads med følgende. Reolplads nok til de fleste behov Hæve/Sænke skriveborde med el hejs Kassette med fire skuffer under hvert bord. Følgende fællesfaciliteter er med i huslejen Internet, 1 Mbit til at starte med så må vi se om det er nok til alle Kopimaskine/scanner/fax Strøm Mødelokale Køkken Kaffemaskine (eller to kaffemaskiner vi selvstændige er jo glade for vores kaffe) WC Derudover kommer der også lidt flot for øjnene/kreativiteten i form af malerier og planter Prisen bliver overkommelige 1100 kr pr mdr inklusiv alt, Hvis der aftages flere pladser på en gang kan vi handle lidt om prisen. Depositum er 3 mdr husleje. Derudover kommer der et lille depositum til nøgler mm. som returneres ved lejemålets ophør. Jeg har i sinde at holde en lille reception ved den officielle opstart. Men jeg er netop ved at lægge sidste hånd på kontorpladserne samt fællesfaciliteterne, og mener derfor godt jeg med god samvittighed kan invitere folk på besøg. Såfremt du er interesseret i at komme ned og se lokalerne er du velkommen til at skrive eller ringe. Mvh Henrik Poulsen H.P. Ejendom Tlf: 28 68 64 89 E-mail hpejendom@gmail.com |
Nyt kontorfællesskab i Randers
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
|
Mvh Henrik Poulsen H.P. Ejendom |
|
Hej Henrik, Flot initiativ! Nu har jeg ikke selv planer om at flytte kontoret, men lad os nu sige at jeg var en potentiel kontorfælle, så ville jeg nok spørge om støjbarrierer mellem kontorpladserne (hvis der er langt mellem bordene er det naturligvis ingen problem), telefon og alarm? - Er det også noget der bliver inkluderet i lejen? Men eller - så smid noget materiale ned til REU nede på tørvebryggen - de har kontakt med mange der står og skal starte op, der endnu ikke har købt kontorudstyr osv. Helt sikkert noget der kunne give lejere :) |
Projektleder hos webbureauet Siege
|
Der vil være rimelig afstand mellem bordene, men såfremt det viser sig at være et problem med støj vil der naturligvis blive etableret støjbarrierer for de der føler sig generet. Der er alarm på stedet, og jeg vil derudover se om jeg kan finde en fælles tyveriforsikring af inventar, eller evt. få et godt tilbud man kan benytte sig af hvis man vil. Mht. telefon så er det ikke noget jeg stiller til rådighed, men man er mere end velkommen til at lægge en linie ind såfremt man gerne vil have fastnet. Mange tak for rådet med REU, de er allerede klar over at jeg eksisterer, og har for et stykke tid siden sendt en potentiel lejer i min retning :) Mvh Henrik Poulsen H.P. Ejendom |
|
Jeg har valgt at åbne dørene ved kontorfællesskabet lørdag d. 10/2 mellem klokken 10 og 16 for alle interesserede. Adressen er Nørrebrogade 77 A. Kld. tv. Lige ved til venstre for den gamle LP Flyshop. Her er Jan Sørensen (også en gæv Amino''er) i gang med at indrette sig i forretningslokalet. Der vil altså være mulighed for at se "Den Blå Butik" an i samme omgang. Jeg ser frem til at se jer. Mvh Henrik Poulsen H. P. Ejendom |
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
Bliv gratis medlem