Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Joomla skabeloner - simple??

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har siddet og ledt efter Joomla skabeloner i flere timer, både i dag og igår, men jeg synes de er meget omfattende.

Jeg skal blot bruge en skabelon der kan det samme som denne side, men med et ekstra menu punkt i toppen - men i kan samtidig nok se hvorfor der skal en ny skabelon til - siden ser ikke særlig prof ud som den står i dag :)

Det eneste der skal ligge på siden ud over det der er i dag er nogle billeder, så det skal være muligt og sætte billeder i skabelonen, samt at banner mv. selvfølgelig også skal være muligt og sætte unikke billeder ind.

Håber der er nogen der ved hvor man kan søge, eller måske har en liggende et sted

Bendtsen

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 11:41

Tilmeldt 25. Mar 09
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 11:47

Bendtsen:

Hej Igen

Faldt over denne:

http://www.bestofjoomla.com/component/option,com_bestoftemplate/task,detail/Itemid,46/id,2179/

Mit næste spørgsmål er så, kan man i sådan en skabelon via kontrol panelet indsætte ny billede og rette tekst og logo på hele siden?

Håber der er nogen der kan svare på dette inden jeg tager springet :)

Bendtsen

Du bør kunne rette tekst.. hvordan den præcist er bygget op mht. logo og andre grafikfiler har jeg ikke undersøgt. Men ellers vil jeg da gerne hjælpe med at udskifte dette for dig :-)

Lej feriebolig privat i Danmark og udlandet - lej-feriebolig-privat.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 11:54

Hej M

Jamen så sig mig lige hvad min side, som nævnt i første indlæg vil koste og lave som Joomla skabelon, således at opbygningen er den samme, med et ekstra menu punkt i toppen - Siden skal fylde hele skærmen - og så skal det være muligt på undersiderne og indsætte billeder også (men det bliver ikke på alle sammen)

Giv mig en hurtig pris, så skal jeg overveje om det er den vej jeg skal gå :)

Bendtsen

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 11:59

Hej Bendtsen,

Har du lavet din side i Joomla allerede?

Ellers vil jeg klart anbefale at vælge WordPress i stedet. Vi har hos VSI Group en del erfaring i både WordPress, Joomla og en del andre systemer.

Det vi har erfaret med Joomla, er det er tungt at abrejde med både for programmøren og slutbrugeren, hvor WordPress derimod har givet os meget positiv feedback.

Hvis du er interesseret i at høre mere, skal du være velkommen til at kontakte mig på ms@vsi-group.dk eller 36990193.

God dag.

Mvh.

Mikkel Schmidt
ms@vsi-group.dk
www.vsi-group.dk 

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 12:15

Hej Mikkel

Nu havde jeg valgt Joomla fordi jeg gerne selv ville prøve mig lidt frem, havde set alle disse fede templates som jeg mente jeg kunne bygge videre på.

Mit eneste problem er at jeg ikke har den fjerneste ide om hvor meget man kan ændre dem altså mht menu punkter, tekst, logo og billeder når man først har valgt dem - derfor spørger jeg efter en der evt. kunne sætte en simpel template op til mig, som jeg så kunne brygge videre på.

Bendtsen

Tilmeldt 25. Mar 09
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 12:57

Hej Bendtsen

Har du installeret Joomla på et webhotel? Hvis ikke, kan vi gøre det således:

Jeg installerer, hoster og opdaterer Joomla (fejl og sikkerhedsopdateringer) for 225,- pr. md. Så opsætter jeg sitet med førnævnte template gratis. Det inkluderer også at udskifte dit logo. Så kan vi evt. hjælpes ad med at indsætte indhold og oprette menupunkter så du lærer systemet at kende.

Hvis det har interesse kan du sende mig en pm og du kan få mine kontaktoplysninger m.m.

Lej feriebolig privat i Danmark og udlandet - lej-feriebolig-privat.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 15:35

Du kan ændre i det så meget du har lyst, da det jo er opensource. Det er således afhængig af dine egne evner. Som hovedregel er det ikke muligt at ændre logo uden at skulle ind og ændre i enten koden eller overskrive dit eget logo med det allerede eksisterende logo.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)