Jeg har netop stemt på mine favoritter ;) Thomas Rosenstand Joan Ørting hvem er jeres? /allan |
Og når ens kandidat ikke er der?
Jeg har netop stemt på mine favoritter ;) Thomas Rosenstand Joan Ørting hvem er jeres? /allan |
Tjaaa :)
|
Jeg synes, at det er en lidt sjov afstemning, for det er vel de færreste, der har set alle kandidaterne holde foredrag, og så er det vel egentligt en popularitetskonkurrence? Det behøver der bestemt ikke være noget galt med, og så er jeg tosset med alt, hvad Anders Gisselman ellers laver. Men lidt spøjst er det. |
Hej med dig :-)
Hej, For mit vedkommende er svaret uden tvivl, Thyra Frank. Fuldstændig ærlig og vedkommende, no nonsens og så bare med en taburet på scenen - ingen Slideshows, flipover eller andet lir, bare rendyrket ærlighed og kommunikation fra hjertet. Jeg så hende sidst til et "jeg ska gi dig" motivationsarrangement i Århus, hun kom på efter Peter Lund Madsen, Morten Spigelhauer, Anders Lund Madsen, Brian Holm og Chris McDonald. Som den eneste fik hun stående applaus, sjovt at se alle de mørke jakkesæt rejse sig (nogle helt rørte) i respekt for hvad plejehjemslederen fra "Lottebo" har opnået. /Brian |