Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan gør din webshop ?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er...

Jeg arbejder lidt med diverse webløsninger og services, og da jeg for 6 måneder siden fik gang i min først webshop med salg af online service, byggede jeg selv hele min webshop.

Jeg ønskede mig en shop hvor alt kørte automatisk, lige fra oprettelse af servicen til betaling, faktura mm.
Så det endte med at jeg med hjælp udefra fik bygget et mindre regnskabs system som blev bygget sammen med webshoppen.

Jeg har dog fortrudt den løsning lidt siden hen, da det er et stort arbejde konstant at bruge tid på udvikling af eget regnskabs system - det kan selvfølgelig sagtens lade sig gøre, men hvorfor ikke bruge nogle af de firmaer som lever af det Stick out tongue Så jeg jeg i stedet bruge min tid andre steder.

Men hvordan gør i med jeres webshops ?

Sidder i manuelt og opretter kunder og skriver faktura ud ?

Min webshop fungere allerede nu super godt som kundedatabase, produkter, PBS betaling osv osv... Det eneste jeg mangler er at kunne levere dem faktura´en automatisk og digitalt.

Jeg er allerede i forbindelse med en fra Amino i håbet om lidt hjælp - men kunne være rigtig spænende at høre hvordan dit/jeres system virker.

Mvh Brian

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes flere regnskabssystemmer med API'er hvor du kan opkoble din side til deres system.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)