Jeg kan super godt li dit design, og den opsætningsmåde.Super super flot Dog er konceptet nok ikke lidt det vi mangler mest, men hvis der kommer (eller er som jeg ikke har fundet) en unik ting som din site kan. Så er den super super god
Ps. Så savner jeg en knap der hedder "Tip en konkurrencen" eller "Tilføj en konkurrence" Sidder nemlig med en konkurrence jeg godt gad tilføje, men ved ikke hvordan jeg skal gøre det
Rigtig god opbygning og de store beløb og præcise overskrifter til de forskellige konkurrencer, lokker helt sikkert en del til.
Men et lille billede til hver konkurrence ved siden af, ville heller ikke være dårligt. Jeg har fundet en lille tastefejl i menuen øverst ved "Sidste chanche". Chance er uden h.
Jeg kan super godt li dit design, og den opsætningsmåde.Super super flot Dog er konceptet nok ikke lidt det vi mangler mest, men hvis der kommer (eller er som jeg ikke har fundet) en unik ting som din site kan. Så er den super super god
Ps. Så savner jeg en knap der hedder "Tip en konkurrencen" eller "Tilføj en konkurrence" Sidder nemlig med en konkurrence jeg godt gad tilføje, men ved ikke hvordan jeg skal gøre det
Mange tak for din feedback!
Jeg synes de generelle konkurrence sites, har et meget "kedeligt" enkelt design, der har jeg valgt at satse på et med mere power. Det glæder mig det er lykkedes. Men du har ret, at konceptet er lig med alle andre tilsvarende sites, og der er ikke noget på mit site, som er meget anderledes end andre. Men er da noget jeg bør gå i tænkeboks på :)
Tip/tilføj - ja den funktion havde jeg da absolut smidt ud af hovedet. Det skal der naturligvis være. Det vil jeg kaste på snarest muligt. :)
Rigtig god opbygning og de store beløb og præcise overskrifter til de forskellige konkurrencer, lokker helt sikkert en del til.
Men et lille billede til hver konkurrence ved siden af, ville heller ikke være dårligt. Jeg har fundet en lille tastefejl i menuen øverst ved "Sidste chanche". Chance er uden h.
Held og lykke med projektet :)
Mange tak :-)
Min plan er også at udvide med lidt billeder - der arbejder jeg på en løsning som driller lidt, men det kommer helt sikkert.
Der er et men, har du tjekket om eks. gavekortet til Bilka, Føtex, Netto er reelt? Jeg mener at have hørt der har været noget skummel omkring disse.
Det er et RYGTE, jeg ved ike om det passer, måske er det værd at tjekke op, for dit koncept virker super seriøst, så ville det jo være skidt hvis der var en dårlig brønd.
Der er et men, har du tjekket om eks. gavekortet til Bilka, Føtex, Netto er reelt? Jeg mener at have hørt der har været noget skummel omkring disse.
Det er et RYGTE, jeg ved ike om det passer, måske er det værd at tjekke op, for dit koncept virker super seriøst, så ville det jo være skidt hvis der var en dårlig brønd.
Forsæt den gode stil.
Venligst René Buch
Mange tak :)
Jeg har ikke gået de konkurrencer igennem i dybden - men vil da tjekke op på det, nu du slår din tvivl omkring det.
Og til jer andre - Nu er det muligt at indsende konkurrencer :D
Jag är svensk, så idag skriver jag på svenska, hoppas du förstår ändå! :) Mycket snygg design, speciellt den chock-rosa färgen är läcker!
En sak som jag tycker du ska titta på är att sidan hoppar i sidled när det inte finns någon scrollbar. Jag märkte det när jag sökte på ett ord som inte finns (http://www.konkurrenceamok.dk/konkurrencer/?soeg_sverige) Med följande kod i din css kan du göra så att scrollbaren alltid finns där, och så slutar den hoppa.