Jeg har en lille fidus til en virksomhed, der er gået ned med flaget.
Fra sidelinien har jeg haft et indgående blik i forretningsgangen og mulighederne i denne.
Det er udfra min optik grundlæggeren af virksomheden, der har været fuldstændig uansvarlig og talentløs, hvilket har ført til at firmaet pga manglende betaling af moms og A-skat er under tvangsopløsning.
Hvordan får jeg nemmest (billigst) fingrene i firmaets gamle leverandører, varerlager etc?
Er jeg tvunget til at købe forretningen fri af gælden til det offentlige, hvis jeg ønsker at benytte deres gamle navn, eller kan jeg snige mig udenom?
Tak for hurtigt svar. Når jeg kigger på hjemmesiden (webshop) står der blot at siden er under opdatering.
Hvordan finder jeg de rette informationer til kurator/likvidator?
Hej
Du skriver selskabet er under tvangsopløsning, så det er ikke sikkert, at skifteretten har foretaget tvangsopløsningen og udmeldt en likvidator til selskabet
Du kan få flere oplysninger på www.cvr.dk, hvor du også har mulighed for at abonnere på virksomhedens oplysninger, hvis du tilmelder dig som bruger. Herved vil du få en mail, når der sker ændringer i selskabets registreringsforhold.