Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MAC bruger: Har du fortrudt?

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er super glad for min mac, men der to minusser fra min side.

På windows bruger jeg hovedsageligt genvejstaster, men kan simpelthen ikke lærer to sæt (da der windows på arbejdet) så det træls. Ingen fejl fra deres side, bare ærgeligt de ikke er ens.

At jeg ikke købte en større maskine. Min er for lille, den kan ikke trække min hjemmeside produktion når det går stærkest (skift mellem programmer f.eks),

Men køb køb køb

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 17:25

Prøvede Mac på et tidspunkt ;) Men kunne desværre ikke vende mig til det... Lyder nok dumt, men jeg synes det er for let haha :)

Kunne være man skulle give det et forsøg mere.

Hav en god dag alle sammen.

Christopher Roelann

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Tilmeldt 25. Mar 09
Indlæg ialt: 69
Fra  TraceAd Analytics Skrevet kl. 17:28

Da vi i december 2009 for 2. gang samme år skulle investere tæt på 100.000 (alene i konsulent timer) for at få microsofts CRM systemer til at fungere acceptabelt på alle vores PC´er, var det dråben over alle de småting der hele tiden er med PC´er, Microsoft´s produkter og software løsninger.

Ja, så var det både billigere og hurtigere at skifte alt til mac, iworks, google apps og highrise CRM. end det var at betale vores daværende IT konsulenter for bare at sikre vores data og opdatere vores Microsoft licenser. 

Det er den bedste forretningsmæssige beslutning der er taget længe, alt spiller og vi bruger ikke et eneste microsoft eller PC produkt i dag. og kommer aldrig til det igen!

Når du vælger MAC vælger du også en ny og nemmere hverdag uanset om det er privat eller erhvervsmæssigt.

Det eneste er umiddelbart at man lige skal omstille sig en lille smule mht. til at bl.a. "@" er flyttet på tastaturet.

Alt er synkront på tvæs af vors iMac´s , MacBooks og iPhones.

- Er det så godt som man hører? / Nej, det er bedre.

- Får du nok for pengene? / Du får mere.

- Et godt råd ved at køb af en Mac. / Gør det hurtigt.

Mvh

Martin Mollerup

Tilmeldt 12. Sep 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:30

Mac er fantastisk og kan varmt anbefale! 

1. Ja, det er godt som man hører.

2. Absolut

3. Hvis du er en der kunne lide at rette på de mange fejl i Windows systemet skal du så forvente en slags kedsomhed ved brug af mac da ingen fejl at rette på i det daglige brug.

Held og lykke.

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 17:31

- Er det så godt som man hører?

Efter min mening, JA! Det fungerer virkelig bare. Når du har vænnet dig til det, kan du arbejde hurtigere og meget mere flydende.

- Får du nok for pengene?

Når vi udelukkende snakker MAC, så synes jeg helt klart det er alle pengene værd. Det er kvalitet, og kvalitet koster. Hvis vi så til gengæld går over i tilbehør til MAC'en, så kan deres priser til tider godt være lidt overdrevne.

- Et godt råd ved at køb af en Mac.

Husk at der altid kommer lidt ekstra udgifter. Når du har købt en mac, så vil du også gerne have Office til mac, eller iWorks. Du vil måske også gerne have en Magic Mouse og et fedt Apple tastatur. Dernæst kommer ting som skærm, time capsule osv. Du bliver højst sandsynligt fuldstændig bidt af det, og det kan hurtigt bliver en dyr passion. Jeg taler af erfaring Wink

Held og lykke med at træffe den rette beslutning. Hvis du beslutter dig for at købe en mac, så kan det anbefales at ringe ind til Apples salgsafdeling. Jeg har hørt rygter om at de tit er villige til at give dig lidt ekstra rabat, hvis du spørger pænt.

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 17:31

MAC er simpelthen så fedt at jeg i min iver over at fortælle det videre, kom til at lave en dobbeltpost. Kan jeg få en flink administrator til at slette dette indlæg?

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 17:37

Martin Mollerup:
Ja, så var det både billigere og hurtigere at skifte alt til mac, iworks, google apps og highrise CRM. end det var at betale vores daværende IT konsulenter for bare at sikre vores data og opdatere vores Microsoft licenser. 

Det lyder rigtigt godt.
Hvilken antivirus eller anden sikkerhedsløsning valgte I til jeres Apple platform?
Hvordan har I valgt at sikre jeres og jeres kunders mail korrespondance imod malware?

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra CPH
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 17:38

Jeg har altid været PC mand, for nogle år siden købte jeg en Macbook G4 ( :D ). Jeg fortrød aldrig det køb, jeg vil dog sige at da det var på tide at skifte den ud, købte jeg en PC igen.

Billigt logo - Professionelt logodesign

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 18:29

Nick:

Jeg har altid været PC mand, for nogle år siden købte jeg en Macbook G4 ( :D ). Jeg fortrød aldrig det køb, jeg vil dog sige at da det var på tide at skifte den ud, købte jeg en PC igen.

Det ville være interessant at vide, hvorfor du købte en PC igen, hvis du var glad for en Mac? Smile

Kommer snart...

Fra CPH
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 11:29

Jeg var bestemt glad for min Mac og de funktioner den har i forhold til en  PC, men der mangler bare meget i Mac som man har i en PC. Jeg bryder mig generelt om noget mere advanceret jeg selv kan ligge og rode med, enkeltheden i Mac, er ganske fin, men jeg føler jeg mangler en masse ting jeg kan rode i :)

Har overvejet en Mac igen da jeg ikke længere arbejder i programmer der er begrænset til PC'er.. Det er dog udelukkende på grund af designed af den nye iMac 27:)

Billigt logo - Professionelt logodesign

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)