Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

samarbejdspartner søge$

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 12. Sep 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,
Jeg  -som mange andre her – er fuld af idéer og energi til at starte en forretning op men savner et par samarbejdspartnere.

Jeg har lavet en forretningsplan som jeg vil gennemgå med jer, når vi har fundet hinanden.

Meget kort fortalt handler det om at få danske firmaers eneret til udlandet og omvendt.
Planen (plan B) går også ud på at importere/eksportere forskellige produkter, det vil sige at finde produkter der, hvor det er billigst og sælge dem der, hvor der er dyrest.

For at opnå målet skal der dannes et hold af mindst 3 og højst 4.

De steps, der pt. skal laves er, at:
1. lave en flot hjemmeside, hvor det står, hvem vi er så vi er troværdige. (det kan jeg evt. selv lave)
2.  bruge masser af tid på at finde firmaer, der er villige til at forhandle med os som agent og i sidste ende give os eneret. (har selv brugt tid på og det og ser lovende ud, men der skal arbejdes meget mere)
3. finde det marked, hvor vil skal ”overtage”
Plan B (som kræver en varevogn og måske et lager) skal desuden diskuteres og evt. sættes i gang for at gøre os mere erfarne om produkter/markeder.   

Om dig:
Der er ikke noget krav til dig, men det vil være fint, hvis du:

- har salgserfaringer så er det kun plus ellers ikke noget krav
- har en positiv indstilling og nederlag gør dig kun stærkere og mere erfaren.
- Bor helst i København, da vi løbende skal mødes og drøfte planen.
- er du med anden etnisk herkomst end dansk, f.eks. Kineser, Tyrker eller Araber, Iraner .. så er det også et plus men  det vigtigste er at vi alle snakker dansk.

Og ikke mindst tror på idéen og vil bruge tid og energi på at føre den ud i livet, ligesom mig selv.

Lad’ mig slå fast med det samme, at der i første omgang ikke handler om investering og vi skal se på vores evner og muligheder som et hold.

Jeg er udmærket klar over, at de danske firmaer selv kan finde markeder i hele verden uden vores hjælp, så Please la’ være med at skrive kommentarer og sætte spørgsmålstegn ved idéen, TAK.

Glæder mig til at høre fra jer.

Vh
Sep

Tilmeldt 12. Feb 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

hej. leder du stadig efter nogen eller nogle samaebejdspartner?

M.V.H Daryoush Sørensen

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)