Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konverteringsoptimering

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Virum
Tilmeldt 12. Apr 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 03:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har en hjemmeside jeg er ved at bygge op: Litrio.dk

Jeg har lavet en facebook side idag, ang hjemmesiden, der er lige pt 12 der synes godt om siden. Via facebook siden, har jeg fået 17 besøgende på selve hjemmesiden www.litrio.dk, der ligenu står som under opbygning, kort fortæller om selve konceptet, med en mulighed for at man kan tilmelde sin email, og få info når siden åbner mv. Problemet er at kun 1 ud af de 17 har tilmeldt sig.

Så, har du nogen forslag til forbedring, på: www.litrio.dk? :)

På forhånd tak :-) 

Mvh. Kristoffer Dorph Olesen
Litrio - Danmarks nye ebogshandel

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 04:01

Giv nogle flere argumenter for hvorfor jeg skal tilmelde mig :)

Jeg får godt nok først besked, men er der eventuelt andet du kan slå på?

Overvej at lave knappen så den skiller sig ud, rent farvemæssigt, og så sæt den længere op. Lige nu står den ret langt nede :)

Til sidst så vil jeg også lige tilføje at 1 ud af 17 er et ret lavt antal at konkludere noget på.. :)

Tilmeldt 24. Sep 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 10:02

Jeg ville også foreslå noget mere information og flere argumenter for at skrive sig op. Lige nu fortæller du ikke rigtigt hvad der skal ske? Du har også et par sproglige fejl, der springer mig i øjnene: "ebogs handel" og nederst "blandt de første der for adgang". Jeg ville måske bare holde mig til e-boghandler eller eboghandler - du siger jo heller ikke "jeg går lige hen til bogshandleren" Smile Du henvender dig til folk, der gerne vil læse, så det er vigtigt at du ikke skræmmer dem væk med sproglige fejl.

Og så fortæl lidt mere om hvem du er og hvad du tilbyder :-)

Te, kaffe og delikatesser på teacup.dk

Fra Virum
Tilmeldt 12. Apr 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 12:39

Så basalt, skal jeg sørge for nogle lidt flere argumenter, til hvorfor man skal tilmelde sig. Ingen stavefejl :p og så en knap der springer ud, så man lægger mærke til den :-)

Tak for det :-)

Grunden til at jeg konkluderer lidt ud fra den 1 ud af 17, er fordi en stor del allerede har sagt "like" til Litrio. Men så er det måske også fordi de allerede har trykket like på facebook, der får jeg dem jo også holdt fast :-)

Mvh. Kristoffer Dorph Olesen
Litrio - Danmarks nye ebogshandel

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)