Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

investor søges,

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg mener at vi har en god ide og når først prototypen fungerer vil der med stor sansynlighed kunne tjenes penge på ideen samtidig med at der redes menneskeliv hvilket er en god tanke,

Men da ideen ligger ved patent og varemærkestyrelsen så kan jeg ikke sige så meget mere om den konkrete ide, men dog er der laver tegninger og der er også lavet et tilbud på udviklingen,

Jeg håber at den rigtige invester dukker op,,,, 

preben

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 23:13
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Nej, det er jo nok ganske fint beskrevet, ting som beløbsramme, branche og hvad du selv skyder i projektet af økonomi og hvilken risiko du forventer der er ved projektet, hvilken ejerandel du tilbyder og/eller tilbagebetalingsmodel og andre tilsvarende ting er nok ikke noget der kommer en potentiel investor ved.

Jeg er ganske overbevist om at de allerede står i kø får at give dig penge til projektet... !

Der kan forekomme ironi i ovenstående.

Hvis jeg skal være lidt mindre ironisk : Det virker som et ikke synderligt gennemarbejdet koncept når der ikke er nogen mere konkret søgning efter investorer end nogle flyvske tanker og et håb om at den rette investor dukker op..

Der er SÅ mange der håber på at få en lille sum penge fra en investor, eller en større formue at der er kamp om de penge der er til rådighed at en investor altså ikke selv opsøger eventyr som dit når der ikke er givet en skid information om projektet, beløbet eller hvad pengene skal bruges til!

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 23:19

Sådan er det med et produkt, som er patenterbart, hvis jeg skriver mere detaljeret end som mit indlæg kan patentet ryge, så bliver det et ret intet sigende indlæg.

Jeg håbrde at jeg kunne fange interresen, og en mulig investor bliver nysgerrig og lige skal høre hvad det drejer sig om, herefter vil skulle skrive på en tavshedserklæring !

Og herefter modtage de manglende oplysninger som anders så fint har skrevet om...Yes

preben

Fra Brabrand
Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 17:09

Hej Preben

Jeg har selv været turen igennem og lede efter investor flere gange og sidenhen fundet dem. Jeg troede også rigtig meget på, det handlede om at holde idéen så tæt til kroppen som overhovedet muligt. Men jeg fandt ud af at det ikke var sandt. Jo flere du fortæller om idéen desto bedre. Jeg ved godt der er noget der hedder Prior Art, når det handler om patenter, men du er nødt til at åbne for posen.

Nu provokerer jeg måske, men du skriver du har en idé. Jeg har også en idé, jeg har faktisk hundredevis. Alle på Amino har også en masse idéer, det er ikke idéen det handler om, det er teamet og din tro på at din idé er det som alle mangler. Hvor er "Pain" i dag i markedet,  og hvordan kan dit produkt fjerne denne?
Jeg tror ikke du får held herinde uden du åbner op, men selv om du gjorde dette, så vil folk kunne kigge dig i øjnene og se at du brænder for din idé, om du vil gå gennem ild og vand og mere til for at få det til at lykkes.

Anders er inde på noget af det rigtige. Hvad er din egen profil, økonomisk, risikovillighed mv. Dette er også nogle vigtige aspekter som en potentiel investor vil vide mere om.

En god øvelse er at kigge på sig selv. Hvad skulle der til før du investerede i en virksomhed med dine dyrt tjente penge? Der er mange business angels der har boksen, tænker du måske, men igen kan jeg bidrage med lidt af min erfaring. Selv om de er gode for 50 eller 100 mill. så skal de sikre at deres investering giver afkast og derfor hopper de ikke bare ud i nogen investering, før de har undersøgt dig på kryds og tværs

Så på med vanten, ud og besøg nogle investeringsselskaber, kig dem i øjnene. Hvis de ser ild, så skal du nok finde en investor. Held og lykke med projektet og fortsat god jagt.

Med venlig hilsen

Daniel Laursen
Trendsonline.dk

Vi elsker online. Vi elsker trends. Vi elsker start-ups. Vi elsker at hjælpe start-ups - www.trendsonline.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)