Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dandomain produkt beskrivelser

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Så har jeg afsat weekenden til at opdaterer min webshop www.shop-templet.dk.

Lige nu er der kun "kort beskrivelse" på varerne i shoppen, planen er at jeg vil gøre den korte beskrivelse kortere og indsætte en lang beskrivelse også. Så den korte beskrivelse kan komme på vare liste.

Tænker at jeg ved samme lejlighed, når jeg nu skal ind på alle 400 vare vil "forbedre" på de nederste 3 felter. Produkt - beskrivelser :

søgeord/metatag søgeord

metatag beskrivelse

produkt titel

Men, men, selvom jeg har læst rigtig meget herinde om søge optimering og er ved at forstå mange af de grundliggende ting omkring dette, så er jeg alligevel i tvivl om hvad jeg skal skrive i disse 3 felter, og hvad er forskellen på de ord jeg skal vælge til hvert felt. Er der nogen der vil skære dette ud i pap for mig. 

Shoppen har været aktiv siden februar i år, og jeg synes det går rigtig godt med stigende besøgstal og stigende ordre. Men det kan jo altid blive bedre. Så andre forslag til forbedringer modtages meget gerne.

Venligst Marlene www.shop-templet.dk

Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Igen.

Så gik der vist et lys op for mig også. Efter endnu en dag her på Amino, har jeg forstået hvordan jeg skal differentiere de tre nederste "felter".

Modtager stadig gerne ris og ros af www.shop-templet.dk

Marlene

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)