Wbuy.dk er et nystartet gruppekøbskoncept. Her kan gratis og uforpligtende tilmelde dig gruppeindkøb på en bred vifte af produkter som er foreslået af B.la. Wbuy.dk brugere. Indtil videre har vi givet kunder rabatter fra 20-60% ved køb af 5-50 stk. af samme produkt/ydelse. Målet er at vi sælger 20-200 af samme produkt/ydelse og derved kunne tilbyde brugere af Wbuy.dk besparelser på produkter som der normalvis ikke findes større rabat på. -SAMMEN SÆNKER VI PRISEN! Grunden til annoncen er følgende: 1) Vi vil meget gerne høre om der er noget i syntes vi kunne gøre bedre? 2) Evt. nye tiltag til udbedring af konceptet Wbuy.dk 3) Vi har før søgt en investor som kan se muligheden i koncpetet og det gør vi stadigvæk! -Vi har talt med mange som har haft interesse i konceptet og føler nogen at de mangler svar ell. anden information, er i stadig mere end velkommende til at henvende jer! (Vi har haft nogle få problemer med vores mailsystem, efter vi har skiftet udbyder og derfor er nogle emails røget i et sort hul). Med venlig hilsen Steffen René Bergholt www.Wbuy.dk
|
Hej Steffen
Jeg vil bare sige, at konceptet er rigtig fedt, og at jeg helt sikkert vil holde øje med siden i fremtiden! I takt med, at den vokser sig større, kan man som kunde pludselig spare rigtig mange penge!
Mange gange held og lykke! Jeg glæder mig til at se, hvor det ender.