Nej, den ene er kun 1080p og ikke 2560x1440 eller over.
og den anden er for gammel :/ kan ikke finde noget brugt som kan bruges nogen steder.. - Der er ingen der vil af med de skærme igen når de først har fået dem.
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
Hey Tror du ikke problemet ligger i at den type skærme er detnok kun en helt bestemt type mennesker der køber.
og så mange er der nog heller ikke der ude , altså i brug :)
du kan overveje en lidt mindere elegang løsning 2 x 24" monitorer der kører oversize 1080(1200) er med på at de mangler 200 pix i højden men du får nogle flere i breden, har selv et sådan opsæt og samlet mit for ca 4k for 2 år siden :)
men ok de skærme du kigger på er nice ! er bare bange for mit stativ ikke kan bære 2 af dem :)
Det er netop fordi jeg ikke længere gider at have 2 skærme. og desuden, som du selv siger, er dell's ultrasharp serie mega gode.
Grunden til jeg også henvender mig herinde er, at jeg tror der er større chance for at finde nogen herinde som har disse skærme. Men dem som har dem, vil sikkert ikke af med dem.
Jeg gad rigtig godt have 30"er versionen den koster bare 12k fra ny hvor 27'eren koster 6,5k ca... og har ikke råd til nogen af dem.. :(
Den skal bruges som en erstatning til 2 skærme.. - skal gerne kunne have et web vindue åben samtidig med jeg enten laver noget produktivt eller ser film/serie.
Top of priority er opløsningen og større "arbejds rum" og 27" er bestemt ikke for stort.
Jeg leder efter en brugt UltraSharp da den opfylder alle mine krav til en skærm.