Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal lave en video med Viral effekt

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg skal i skolen lave en video, som skal omhandle økologi.

En af bedømmelseskaraterne er "at man har lyst til at sende den videre til sine venner".

Målgruppen skal være 16-39 år og få dem til at støtte økologi.

Vi skal bruge virkemidlerne: humor, provokation, det uventede eller det spektakulære.

Nogen som har en god ide til hvordan jeg kan lave en video om økologi, som man har lyst til at sende videre? Big Smile

Tak for hjælpen!

Hilsen Kevin

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 12:53

Hej du.

Jeg tror jeg ville sætte økologi op imod almindelige produkter. Og derved fokusere på de dårlige ting ved ikke at støtte økologien.

Tobias.

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Skrevet kl. 13:46

Sjoegaard:

Hej du.

Jeg tror jeg ville sætte økologi op imod almindelige produkter. Og derved fokusere på de dårlige ting ved ikke at støtte økologien.

Tobias.

Ja, en god ide! Jeg mangler bare noget som gør at man vil sende den videre.

Piger i bikini sælger altid godt, men tror ikke det passer, desuden er det heller ikke noget jeg lige har fat i! Stick out tongue

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 555
Skrevet kl. 01:02

Okay - din målgruppe er ret stor, men f*** det.

Ud fra dine virkmidler tænker jeg du kunne lave en film, hvor at man ser en person går og handle ind, og man ligger mærke til at hun med vilje undgår alle produkter der er økologiske fordi at de er lidt dyrer.

Derefter ser man personen i hjemmet hvor familien pludselig falder døende om, (med en humoristisk indgang)

Derefter spoler du tiden tilbage, og laver den omvendt hvor personen handler økologisk ind.

Og hvor alt ender godt. - Lad den MAKS varer 1½min

Du ledte efter - Humor, provokation, det uventede og det spektakulære - Og det tror jeg den her har :)

Du må endelig sige hvis det kan bruges eller ej :) - Synes selv det var ret god.
- Ikke vær bange for at lade familien dø i filmen - Det er i hvert fald uventet, og selvfølgelig også ret tabu. Men det er bare fedt. - Anyways....

Held og Lykke!

Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:22

En mand sidder i sofaen og ser en fodboldkamp og hans lækre kone kommer nøgen ind med en øl og nogle nødder til ham. Han tager en håndfuld nødder i munden, men spytter dem hurtigt ud igen og siger at det ikke er økologiske nødder. Konen svarer hurtigt, at det jo var ham selv der valgte hendes kunstige bryster.

- Spis økologisk og få gode nødder!

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 01:24

Har Har Har Nicolaj, den er sgu bare iorden

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Skrevet kl. 00:28

Reed:

Okay - din målgruppe er ret stor, men f*** det.

Ud fra dine virkmidler tænker jeg du kunne lave en film, hvor at man ser en person går og handle ind, og man ligger mærke til at hun med vilje undgår alle produkter der er økologiske fordi at de er lidt dyrer.

Derefter ser man personen i hjemmet hvor familien pludselig falder døende om, (med en humoristisk indgang)

Derefter spoler du tiden tilbage, og laver den omvendt hvor personen handler økologisk ind.

Og hvor alt ender godt. - Lad den MAKS varer 1½min

Du ledte efter - Humor, provokation, det uventede og det spektakulære - Og det tror jeg den her har :)

Du må endelig sige hvis det kan bruges eller ej :) - Synes selv det var ret god.
- Ikke vær bange for at lade familien dø i filmen - Det er i hvert fald uventet, og selvfølgelig også ret tabu. Men det er bare fedt. - Anyways....

Held og Lykke!

Genial ide! Havde tænkt på det med at folk undgår økologisk på grund af prisen, men ikke at de skulle omkomme Stick out tongue Det er virkelig uventet.

Må finde ud af hvordan det så skal foregå!?

@Nikolaj

Også en super ide! Ikke noget jeg selv lige er kommet i tanke på! Big Smile haha

Vil sgu godt lave den men behøves sgu nok lidt hjælp til det så! 

Tilmeldt 6. Feb 10
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 00:44

Hey Kevin

Hvis jeg var dig ville jeg sætte fokus på pesticiders skadelig brug for fertiliteten på en eller anden måde provokere den vej rundt. Jeg mener det er en vigtig sag som der ikke bliver fokuseret nok på, håber du giver den en skalle.

Mvh Jakob / Sportnu.dk 

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 00:51

Hmm! Jo - nu har jeg en ide.

Hvad med at lave det hele med mennesker? Hvor man sammenligner økologi/ikke økologi ud fra mennesker?
F.eks. hvis man sætter fokus på høns der er i bur / høns der er fri, så kan man filme et menneske som er i bur / et menneske som er fri.

Det kunne man helt sikkert få noget sjov ud af! 

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)