Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontakt i Barcelona

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer, 

Jeg søger en kontakt i Barcelona, som kan hjælpe mig med skaffe nogle FC Barcelona billetter til en ferie for 8 personer. Vi er 8 kollegaer som skal på en golf-tur til barcelona sidst i okt. og vil gerne ind og se en fodbold kamp. 

nettet kan jeg se at man skal være medlem diverse steder, for at få billetter. Ellers skal man købe ved nogle overprised udenlandske billetbureauer.

Jeg vil blive yderst glad for en kontakt, og vil også meget gerne belønne, personen i barcelona, med en gave for hjælpen.  

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 09:22

Hej.

Forhåbentlig har i reserveret den 20. oktober til fodboldkampen :-D

Jeg tror ikke at du kan finde dem billigere end her, hvor du kan købe dem fra 240,- kr. (selvom du sidder langt oppe, er der et ret godt udsyn):

http://www.fcbarcelona.com/web/english/futbol/temporada_10-11/arxiu_partits/llistat_tots_partits/tots_els_partits.html

Rigtig god tur!

P.S  Jeg ser lige at i er otte afsted, så skal du nok skynde dig lidt med billeter, da de er ved at være udsolgt på langsiden. Der er dog stadig otte hjørnepladser at få til 315,- kr pr. billet. Men det bliver jo en fantastisk kamp, så i skal nok være hurtige ;-)

Fra Århus
Tilmeldt 31. Aug 10
Skrevet kl. 10:22

Hej, 

Jeg har set denne side, men det kræver at man bliver medlem. Og som medlem kan man vist kun købe 4 billetter. Altså jeg skal købe 2 medlemskaber á 78€. 

Jeg håber at kunne komme i kontakt med en lokal, som jeg kan overtale til at købe billetterne for mig i en lokal bank. Selvfølgelig mod at jeg overfører ham pengene. 

Fra Nyborg
Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 10:30

Jeg har et familie medlem i Barcelona, som også arbejder som guide i Barcelona samt på stadion. Så i kan komme ind på museet og ned og røre græsset, inden kampen f.eks går igang.

Men er sikker på han ihvertfald kan skaffe billetter :)

Er det noget?

Mvh
Steffen

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 10:33

Hej igen

Jeg har tidligere købt billetter uden at være medlem. Har du prøvet at klikke på linket "Continue without identification", så skulle du gerne komme videre til betaling :-)

Fra Århus
Tilmeldt 31. Aug 10
Skrevet kl. 10:52

Steffen det er perfekt!

Det er lige det jeg har brug for. :) 

min mail er mail@amd-plus.dk du må meget gerne skrive til mig der, evt. med dit familiemedlems mail, så kan jeg jo prøve at kontakte vedkommende.

Det med "rundvisningen lyder bare endnu bedre"

På forhånd tusinde tak. :) 

Fra Århus
Tilmeldt 31. Aug 10
Skrevet kl. 10:53

Det er også rigtigt Miriam, 

Jeg kan bare ikke rigtigt se at der er nok sammenhængende billetter. men det er klart et alternativ. tak. 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)