Jeg tror i står med en udfordring ved antallet af keyhangers.
Keyhangers er utroligt billge, men det kræver man køber lidt flere end 50 stk. især fordi der skal print på, det koster en del i opstart.
Hvad med om i prøvede at snakke sammen om i måske kunne bruge den samme type keyhanger og dermed få antallet lidt op, og hvis i så tog et par tusinde hver, så er der pludselig forretning i det.
MVH
Lars
South China Trading Ltd. Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.
Nu vil jeg gerne lige tilføje lidt til denne tråd.
Keyhangers er et vidt begreb-prøv at finde ti unge med keyhangers og du kan have 10 forskellige typer af keyhanger.
Der findes mange modeller, som har forskellige karabinkroge, nøgleringe. Og så er der flere forskellige brede fra 5 mm til 50 mm. Dernæst kommer så forskellige sikkerhedslåse og nogle der kal deles osv osv.
MEN når nu alt det er sagt vil jeg godt tilføje at det behøver skam ikke være store antal for at få en nogenlunde fair pris.
Jeg trykker på de forskellige keyhangers lige fra 1 stk til 1.000.000. Trykket foretages med udskåret folie og bliver varmepresset på.
Så hvis i er interesseret i flere oplysninger mm så smid en mail til mig på : kennbo.grafik@gmail.dk - og hvis i har et billed af den type som i gerne vil have vil det lette mig en del ellers kan jeg sige at min standard keyhangers har en sikkerhedslås og en god karabinhage og er 20 mm bred og med tryk koster de 15 kr plus moms stykker - uafhængig af hvor mange du køber !
Jeg syntes at det er sjovt at så mange af jer kunne være interesseret i nogle keyhanger. Vi laver dem selv fra bunden både med tryk og med indvævet design. Så farver og vedhæng kan blive efter ønske.
Jeg kunne godt være frisk på at lave f.x. 50 stk. med tryk på nogle rigtige gode betingelser, selvom det ikke er så mange med tryk kan vi godt gøre det og også billigt.