Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vedr. indkøb af keyhangers

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 05:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg vil gerne købe 50 keyhangers. nogle der kan komme med nogle gode priser? - Der skal 1 tryk på i 1 farve.

La mig høe hvad i siger omkring priser :) ?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 06:28

Hvis nogen kommer med at knald-tilbud så kunne jeg også godt bruge en sending :o)

Fra Næstved
Tilmeldt 8. Mar 08
Indlæg ialt: 159
Fra  Franz Media Í/S Skrevet kl. 08:08

Hænger mig også lige på her, kunne være det blev interessant :) 

Med Venlig Hilsen 

Kasper Franz

Fra København N
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 08:10

Er også med på en lytter - så hvis nogen melder sig kan der vist være et par salg i det med det samme :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:07

ikke mange der sælger det åbenbart :P

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 07:05

Jeg tror i står med en udfordring ved antallet af keyhangers.

Keyhangers er utroligt billge,  men det kræver man køber lidt flere end 50 stk.  især fordi der skal print på,  det koster en del i opstart.

Hvad med om i prøvede at snakke sammen om i måske kunne bruge den samme type keyhanger og dermed få antallet lidt op,  og hvis i så tog et par tusinde hver,  så er der pludselig forretning i det.

MVH

Lars

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Fra Randers SØ
Tilmeldt 26. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Fra  Proteininfo.dk Tonerland.dk Skrevet kl. 10:43

Hej

Jeg har lige overtaget dette site og vil gerne give 10% rabat til de første 2 "Aminoer" der bestiller.

keyhangers.dk

Fra 100 stk.

Håber I kan bruge det!

Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 674
Skrevet kl. 19:27

<Halløjsa

Nu vil jeg gerne lige tilføje lidt til denne tråd.

Keyhangers er et vidt begreb-prøv at finde ti unge med keyhangers og du kan have 10 forskellige typer af keyhanger.

Der findes mange modeller, som har forskellige karabinkroge, nøgleringe. Og så er der flere forskellige brede fra 5 mm til 50 mm. Dernæst kommer så forskellige sikkerhedslåse og nogle der kal deles osv osv.

MEN når nu alt det er sagt vil jeg godt tilføje at det behøver skam ikke være store antal for at få en nogenlunde fair pris.

Jeg trykker på de forskellige keyhangers lige fra 1 stk til 1.000.000. Trykket foretages med udskåret folie og bliver varmepresset på.

Så hvis i er interesseret i flere oplysninger mm så smid en mail til mig på : kennbo.grafik@gmail.dk - og hvis i har et billed af den type som i gerne vil have vil det lette mig en del ellers kan jeg sige at min standard keyhangers har en sikkerhedslås og en god karabinhage og er 20 mm bred og med tryk koster de 15 kr plus moms stykker - uafhængig af hvor mange du køber ! 

Kenn Bo

Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !

Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk

Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:40

Hej

Hvad farver snakker vi om ang. keyhangers

Vi kan skaffe dem hjem, men brodere istedet for at trykke

Devildezign.dk

Tilmeldt 1. Feb 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:50

Hej Aminoer,

Jeg syntes at det er sjovt at så mange af jer kunne være interesseret i nogle keyhanger. Vi laver dem selv fra bunden både med tryk og med indvævet design. Så farver og vedhæng kan blive efter ønske.

Jeg kunne godt være frisk på at lave f.x. 50 stk. med tryk på nogle rigtige gode betingelser, selvom det ikke er så mange med tryk kan vi godt gøre det og også billigt.

Se vores udvalg af keyhangers her: http://www.ikastetiket.dk/keyhanger_lanyard

Send os en forespørgsel, stil den til Ulrik og skriv Amino tilbud, så skal jeg nok strikke noget unikt sammen :-)

mvh/Ulrik

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)