Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nye trends ?..

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej..

Er der nogen herinde der kender noget til en side hvor man kan læse lidt om nogle nye trends og sådan ?..

Snakker både online og offline :)..

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 19:40
Kommer lidt an på indenfor hvad, men sådan lidt generalt kan nævnes innovation lab og dansk design center, sidste nævnte er også et besøg værd hvis du kommer til kbh en dag.

www.innovationlab.dk
www.ddc.dk

Regner med du kender alle de fede sider omkring webdesign ?  hvis det er det du søger ?

Er det bygningarkitektur så sig til, det mit område og der har jeg en del fede magasiner og hjemmesider :-)

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 00:21
Hmm.. Tror mest det er trends sådan hvad angår ungdommen.. aldersgruppen 15-25 .. Oki.. Er måske ikke ''ungdommen'' når man er 25.. Men ja.. Den målgruppe :p ..

Gerne noget indenfor det online..

Er der nogen der kender nogle fede koncepter fra USA ?.. En side hvor man kan se ting som det, søges også :)
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 04:16
Dato: 06-01-2007 00:20:43 Forfatter: Brian Frænde Hmm.. Tror mest det er trends sådan hvad angår ungdommen.. aldersgruppen 15-25 .. Oki.. Er måske ikke ''ungdommen'' når man er 25.. Men ja.. Den målgruppe :p ..

Gerne noget indenfor det online..

Er der nogen der kender nogle fede koncepter fra USA ?.. En side hvor man kan se ting som det, søges også :)

Hov hov.. Jeg er 25 og vil da, stadig gerne, betragte mig selv som hørende til "ungdommen". :-)

God weekend

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Skrevet kl. 09:41
Så det jo bare se MTV
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 19:54
Dato: 06-01-2007 09:41:27
Forfatter: mk
Så det jo bare se MTV

Det tror jeg liiige jeg ska ha en gang til ? :s

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Skrevet kl. 20:04
Mener bare din målgruppe må ligne lidt mtv´s og hvis de ikke er trendsettere ved jeg ikke hvem som skulle være :-)
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 20:15
Dato: 06-01-2007 20:03:31
Forfatter: mk
Mener bare din målgruppe må ligne lidt mtv´s og hvis de ikke er trendsettere ved jeg ikke hvem som skulle være :-)

Når.. Ja oki, hehe :P..

Tænkt mere sådan på en hjemmeside, hvor der evt. var nogle trendspottere der kom med deres udsagn om fremtiden ? :)..

Tilmeldt 13. Jun 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 11:04
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:40
Hej

Jeg synes selv at http://www.springwise.com/ er ret godt skruet sammen.. Det omhandler dog mange forskellige områder og ikke kun online-trends..

Vær''sgo

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)