Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af lille import firma - forslag?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 
Jeg kunne godt tænke mig lidt om at starte med at videresælge noget ting. Jeg ved ikke rigtig hvad det skulle være så derfor ville jeg høre om i havde nogle forslag? det skal være noget man kan købe et stort antal ind af og sælge med god fortjeneste. mit budget ligger på de 10.000-15.000kr. 
På sigt ville jeg gerne have en hjemmeside med forskellige ting, men der bliver nok specificeret når der kommer nogle godt forslag herinde fra(hvilket jeg er sikker på der gør ;)).
Jeg er en 16-årig dreng som går på HHX til dagligt


Frederik Fisker
27594107
Frederikfisker@live.dk 

Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 24. Aug 10
Indlæg ialt: 53
Fra  DAGOFA.COM Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Prøv at se på alibaba.com

 

Fra Skanör, Sverige
Tilmeldt 12. Oct 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

I skal nok lige passe lidt på med alibaba.com for jeg har mistet penge på den konto. Og I skal heller ikke bruge Western Union til at betale med for det er meget usikkert. (er afprøvet)

Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Hansen, hvordan har du mistet penge på alibaba. Hvad skulel du købe og fra hvilket land?

Hvad med du med Western Union er usikker at betale med ?

Fra Skanör, Sverige
Tilmeldt 12. Oct 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg fik et tilbud på at købe nogle Iphones og jeg betalte via Western Union men jeg så aldrig varene og vedkommende kom aldrig online igen. Det var en virksomhed i kina som jeg ikke lige kan huske hvad hedder men jeg ved det når jeg ser det.

Tilmeldt 31. May 10
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er måske et dumt svar, men hvad at nyde din ungdom og start en virksomhed op når du er klar og ved hvad du vil sælge. Det er altså hårdt arbejde og det kræver at du er på meget, du er kun 16 år og jeg ville min. vente til jeg var 22 +.

Held og lykke med fremtiden.

Mvh
Hagbart

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hva interessere dig?
Når du ik har større beløb til rådighed, så er det nok værd at overveje, om du ik skal finde noget nemt og simpelt.

Skulle du være interesseret i mærkevarer tøj og accessories, så smid en PB...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Hansen:

jeg fik et tilbud på at købe nogle Iphones og jeg betalte via Western Union men jeg så aldrig varene og vedkommende kom aldrig online igen. Det var en virksomhed i kina som jeg ikke lige kan huske hvad hedder men jeg ved det når jeg ser det.

Lad mig gætte: Det var en stor virksomhed i Kina, som tilbød dig IPhones til 90% under markedsprisen med fri levering og 5 års garanti, og du hoppede på den?

Hvis ja; så er det mere din skyld end alibaba.com's :-) Mange er glade for alibaba.com, og der er skam mange seriøse mennesker derinde.

Læs evt. herinde: 

http://resources.alibaba.com/topic/369529/Save_Your_Money_The_Best_Ways_To_Verify_A_Company_Updated_151_more_Fraudulent_Companies_on_March_10th_2010_2.htm

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)