Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dine abonnementer - RSS?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg går ind under "Dine abonnementer", har jeg nu valgt nogle kategorier som jeg gerne vil følge mere med i. Hvad sker der så? Får jeg mails, og hvor ofte? Bliver der genereret et RSS-feed som jeg kan følge?

Sidstnævnte ville være at foretrække :)

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 21:27

Hej Tommy

Hvis du bruger feks. Internet explorer som browser, kan du klikke på RSS feed knappen, og derved abonnere på debatindlæggene:-)

Uden RSS vil du modtage emails, når der er indlæg i den aktuelle kategori:-)

Med venlig hilsen
Camilla Thorborg

Amino support

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:54

Hej Camilla,

Tak for svaret - det havde jeg ikke gennemskuet. Når jeg klikker på RSS i menulinjenfår jeg dog en liste, der ser ud til at indeholde alle feeds og ikke kun de feeds, som jeg har sagt ja til at abonnere på. Kun 1 af de første 4 indlæg er fra de kategorier som jeg abonnere på.

Kan det ikke lade sig gøre, kun at få indlæg fra de udvalgte kategorier med i feedet?

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 10:39

Hej Tommy

Det er jeg faktisk ikke klar over om det kan lade sig gøre - jeg har mailet Jacob fra Amino, og håber han kan komme med et godt svar:-)

God weekend!

med venlig hilsen
Camilla Thorborg

Amino support

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 08:27

Hej Tommy Smile

Her er svar:

1. Det med abonnementer relaterer kun til mails. Det har intet med RSS-feed at gøre, og kom heller ikke til det. Det er kun relateret til dine emails.

2. Du kan få RSS feed fra de forums/sektioner du ønsker ved at gå ind på pågældende forum og klikke på linket RSS-feed i bunden af siden (ved siden af pageren: 1, 2, Næste osv.).

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:44

Hej Jacob,

Okay, tak for forklaringen, så vil jeg til at samle feeds sammen fra de enkelte kategorier :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)