Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælper masser af tekst på et domaine der linker videre?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Vordingborg
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg arbejder i øjeblikekt  med en wordpress side der hedder www.proparkering.dk  Firmaet hedder ProPark Danmark og ejer bla. også et domaine der hedder www.proparkdanmark.dk

Mit spørgsmål er, om det vil være smart seo mæssigt at lave en masse tekster på landingsiden på proparkdanmark siden, da den linker direkte til proparkering siden, man kommer altså ikke ind på den, men ryger direkte videre til proparkering siden....

Eller vil det være spild af tid? Er der andre gode ideer til, hvordan jeg kan gøre det.?

Ved godt at siderne ikke er færdige og der vil også blive lavet en masse linkbuilding m.m.

Øg din synlighed, brug en freelance markedsførings manager som mig...

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 17:50

Jeg ville i dett etilfælde blot viderestille det ene domæne til det andet. Hvis du vil lave dette, så skal det gøres lidt "blødere". Du kunne lave en side om reglerne for parkering, hvor du fortæller om det, med relevante henvisninger til din egen side.

Nnu ved jeg ikke hvad dit SEO mål er, men du er i en meget lille niche, og konkurrencen er derefter. Du vil altså kunne komme langt med teknikker som ikke kræver så meget energi.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Vordingborg
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 20:26

Mange tak for svaret, ja seo mæssigt er der ikke den store konkurrence, siden ranker allerede okay iforhold til at der stort set ikke er lavet linkbuilding :-)

Men jo man kunne jo nok lave noget ud af siden, hvis der overhovedet skal være indhold, men det må jeg lige få set lidt på.

Øg din synlighed, brug en freelance markedsførings manager som mig...

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:32

Efter min mening, så bør de to domæner pege på det samme indhold. Det ville også virke mærkeligt hvis netto.dk gav en side, og nettodanmark.dk gav en anden side :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)