Jeg arbejder i øjeblikekt med en wordpress side der hedder www.proparkering.dk Firmaet hedder ProPark Danmark og ejer bla. også et domaine der hedder www.proparkdanmark.dk Mit spørgsmål er, om det vil være smart seo mæssigt at lave en masse tekster på landingsiden på proparkdanmark siden, da den linker direkte til proparkering siden, man kommer altså ikke ind på den, men ryger direkte videre til proparkering siden.... Eller vil det være spild af tid? Er der andre gode ideer til, hvordan jeg kan gøre det.? Ved godt at siderne ikke er færdige og der vil også blive lavet en masse linkbuilding m.m. |
Jeg ville i dett etilfælde blot viderestille det ene domæne til det andet. Hvis du vil lave dette, så skal det gøres lidt "blødere". Du kunne lave en side om reglerne for parkering, hvor du fortæller om det, med relevante henvisninger til din egen side.
Nnu ved jeg ikke hvad dit SEO mål er, men du er i en meget lille niche, og konkurrencen er derefter. Du vil altså kunne komme langt med teknikker som ikke kræver så meget energi.
Med venlig hilsen
Casper Schneidereit