Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

10.000 links på en måned

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Rask Mølle
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 271
Fra  Team Annasminde Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag...

Jeg har lige et urtigt spørgsmål. En af mine konkurenter er på en måned gået fra 254 links til  ca. 10.000 links ca. 2500 om ugen.

Hvordan kan det lige lade sig gøre?? jeg ved godt man bare kan tilmelde sig alverdens sider og andet. Men er det sundt rent seo mæssigt at få så mange links så hurtigt??

Venlig Hilsen

Jesper Riel 

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 11:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Jesper,

Prøv at se på hvor de links kommer fra. Det kan meget vel være, at rigtigt mange af dem kommer fra samme side.

Hvis jeg f.eks. tilføjede en ny webside til min signatur herinde, vil det potentielt give et link pr. indlæg (+ noget mere når man tager Aminos duplicate content med). Og med 2400 indlæg, vil det på sigt kunne blive rigtigt mange links. Ellers hvis din konkurrent så har købt en sitewide bannerannonce på et aktivt debatforum, kan det også hurtigt blive til stakkevis af links.

Alternativt kan man ved at kommentere aktivt på nogle blogs få rigtigt mange links, hvis de pågældende blogs har sådan nogle "nyeste kommentarer"-lister, der også giver links fra alle sider.

Det kan altså lade sig gøre, uden der ligger noget odiøst i det. (Og viser også, at man ikke kun skal se på det rå antal af links, men også på kvaliteten).

Tilmeldt 20. Aug 10
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 11:34

Google kan sagtens finde på at straffe sites for at submitte til for mange sites for hurtigt, men det er rigtigt at der kan være mange forklaringer på de mange links.

Du kan jo evt. se om konkurrenten mister rank på det ...ellers kan du jo gøre tricket efter :-)

Tilmeldt 8. Sep 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 11:35

Det kan også være en pressemeddelelse der er blevet sendt ud og postet rigtig mange steder i kataloger der automatisk opsnapper den slags.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)