Jeg søger en dropshipping aftale, det er stortset lige meget hvad det er. Jeg driver en IT virksomhed, så produktet vil blive solgt via en webshop jeg laver.
Grundet stor interesse og viden for SEO, vil siden blive optimeret rigtig godt. Jeg er derfor ikke i tvivl om at næsten uanset hvad shoppen skal sælge, så vil den have en god afsætning.
Jeg søger en dropshipping aftale, det er stortset lige meget hvad det er. ... Jeg er derfor ikke i tvivl om at næsten uanset hvad shoppen skal sælge, så vil den have en god afsætning.
Hvis det bare var så nemt, så ville alle nok gøre det, Mikkel.
Det kræver om ikke viden og erfaring med produktet, så en vis interesse og et ordentligt skud købmandsskab at få en god forretning op at stå. Varer + SEO er altså bare ikke nok.
Ikke for at tage modet fra dig, men vær realistisk og vælg noget, som du rent faktisk gider beskæftige dig med. Eller vil du også gerne dropshippe grisefoder og gylletanke?
Tak for dit svar, det er klart det skal have min interesse, det har jeg selvfølgelig med i mine overvejelser når den endelige samarbejdspartner skal udvælges.
Jeg har gjort mig mange tanker omkring hvad der skal indgå i beslutningsfasen, blandt andet spiller avancen også en stor rolle. Stigende eller faldene efterspørgsel. Konkurrencen på markedet osv.
Jeg søger her blot alt mellem himmmel og jord, da der evt. kunne dukke noget op jeg slet ikke havde tænkt på, som jeg kan se et stort potentiale i.
Lidt groft sagt, men forventer du selv, at en dansk virksomhed vil skabe unødvendig konkurrence mod dem selv? For at du kan dropshippe, så skal der sidde nogen med et varelager. Og hvis et dansk firma vil dropshippe, så er sandsynligheden for, at de ik selv sælger online ualmindelig lille... Og ved at tage en kunde ind på dropshipping, så skal de pludselig til at dele det lille danske marked med endnu en konkurrent. Det vil betyde mindre salg, mindre fortjeneste, men stadig samme arbejdsbyrde...
Det her er oppe og vende snart dagligt, og jeg tror sku jeg skriver et blogindlæg som guide... For Ole og jeg skriver jo det samme om og om og om og om igen ;D