Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Speciallavet t-shirts

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 07
Indlæg ialt: 180
Fra  Noergaard Andersen Skrevet kl. 04:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa derude!

Jeg arbejder til dagligt som grafisk designer og jeg har udover at designe logoer og hjemmesider, det sidste stykke tid leget med idéen om mit eget tøjmærke.

Jeg har snart til en hel kollektion og jeg søger derfor en der kan hjælpe mig med at få lavet nogle "prototyper" af tøjet som skal være spadestikket til masseproduktion.

Det er ikke et krav at jeg selv skal kunne være med til at lave selve figuren i t-shirten helt fra bunden (det er dog det mest optimale) - Det er til gengæld vigtigt at du/i har flere figurer at vælge imellem, så jeg kan finde en der er så tæt på det jeg gerne vil have, som muligt.

Det drejer sig primært om t-shirts med tryk på, der fylder udover det "mest normale" trykområde. Altså tryk der går hele vejen rundt om t-shirten eller tryk der består af flere elementer rundt omkring på t-shirten. Og så er det primært sort tryk på hvide t-shirts.

Det er også vigtigt at jeg kan få mit eget mærke i "nakken" så det fremstår som mit eget tøjmærke.

Jeg håber at høre fra Jer :)

Mvh Steffen

Steffen Nørgaard Andersen
Art director og grafisk designer - www.inze.it

Tilmeldt 5. Aug 09
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 08:23

Hej Steffen,

En ting er "prototyper" - men hvor mange designs og antal pr. design mener du du kan aftage?

mvh

Christian

Sun Bay - Merchandise, promotionartikler, gaveartikler, specialproduktioner, private lable m.m.

Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 07
Indlæg ialt: 180
Fra  Noergaard Andersen Skrevet kl. 13:23

Hej Christian

Det drejer sig i første omgang om omkring 5 stk. af 5 slags t-shirts - Hvis de kan sælges bestiller jeg en masse flere.

Mvh Steffen

Steffen Nørgaard Andersen
Art director og grafisk designer - www.inze.it

Tilmeldt 5. Aug 09
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 15:19

Hej Steffen,

Jeg havde noget Kina produktion i tankerne med der skal vi også op i nogle store antal før der er idé i det.

Hvad angår 5 x 5stk prøver, skal du nok forvente en forholdsvis stor omkostning pr. t-shirt....

Jeg må desværre sige det nok ikke er mig du skal bruge på denne type opgave.

Mvh

Christian

Sun Bay - Merchandise, promotionartikler, gaveartikler, specialproduktioner, private lable m.m.

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 08:54

Hej Steffen

Jeg vil anbefale dig at få dine prototyper lavet hjemme i Danmark,  så kan du jo se om de kan sælges. Hvis det så kommer dertil at det skal masse produceres så skal du nok overveje kina.

mvh

Lars

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)