Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har pludselig over 100 backlinks fra samme linkdatabase

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Håber i kan hjælpe mig med dette.  -  Har pludselig over 100 backlinks (ifølge yahoo) fra samme linkdatabase, og samtidig er 2 betalte link forsvunden fra søgningen i yahoo - men ikke fra de rigtige sider.

Det du ser på linkene i yahoo har ikke noget med søgeordene fra min side at gøre - det kan f. eks være goto=per goto=ebh goto=limo  .............(der står selvfølgelig linkdatabasens navn foran goto)

Hvorfor gør en linkdatabase dette ?  (giver mig mere end 100 backlink på en gang)

Kan det være skadelig for min hjemmeside ?

Hvad skal jeg egentlig gøre ? 

Føler egentlig vedkommende linkdatabase misbruger min hjemmeside - men kan ikke lige se hvor det er galt.

Har kigget om det er en dårlig linkdatabase - men den er stadig med i alle SEO-lister om linkbuilding og har stadig samme pagerank i Google. Derfor vil jeg heller ikke lige udlevere navnet, hvis det bare er mig der ikke forstår.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 09:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis det linkkatalog du er tilføjet i har en eller anden funktion som viser 5 nyeste links på alle sider, ja så vil dit link optræde på alle sider. Yahoos spider har måske tilfældigvis været forbi, mens de link var blandt de 5 nyeste - det er langt fra sikkert det også gør sig gældende for Googles spider.
Det har intet at gøre med de misbruger din side, og det er ikke skadeligt.

Du kan ikke automatisk antage at at de links yahoo har fundet, er de samme som Google, og de i øvrigt har fundet alle links som faktisk peger på din side.

Til sidst så vil jeg sige du skal overveje kraftigt hvilke oplysninger som du vil dele med resten af internettet vedr. din side & links.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 16:40

hej

takker for svaret - holder lidt øje med backlinkene og ser hvad der sker :)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 16:41

Der er nu ikke så meget at være nervøs for :-).

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)