Hej Amino'er :-) Har I nogle kommentarer til en tanke jeg går og roder med? Jeg kan skaffe en række kosttilskud meget billigt (3-5 forskellige produkter) og overvejer at starte en webshop med disse produkter. Spørgsmål 1) Tror I man kan sælge kosttilskud på nettet? De kan jo i forvejen købes i alle supermarkeder, og ofte billigere, hvis man køber supermarkedernes egne mærker. Spørgsmål 2) Vil I mene at jeg skal forhandle flere produkter? Både for at:
Kunne I selv forestille jer at købe kosttilskud på nettet?
Jeres feedback er meget værdsat :-)
Mvh Martin |
Hej Martin
Jeg tror sagtens at du kan sælge kosttilskud på nettet, det er der et stort marked for. I forhold til supermarkeder kan forbrugeren sidde i ro og mag hjemme, bestille varerne og få dem bragt til døren med posten.
Det kræver nok den rette markedsføring, så køberne kan finde vej til netop din webshop.
Hvis du er interesseret vil jeg smide et link til min egen hjemmeside, hvor jeg fortæller om mulighederne for at forhandle kvalitets plejeprodukter, som også indeholder nogle kosttilskud-produkter.
Producenten er en af Europas førende inden for direkte salg af kvalitets plejeprodukter og har flere certifikater. Ved siden af det har de også kontrakter med kendisser som f.eks. Desperate Housewives, Bruce Willis, Heidi Klum og Michael Schumacher.
http://radioallstars.dk/parfume/
Har du spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte mig.
Mvh
Michael Jacobsen