Jeg søger en der vil være med til at starte et nyt datingsite. Men ikke et som alle de andre der findes idag. Men det bliver med et nyt koncept. Hvad det koncept er vil jeg ikke komme ind på her, men vil gerne forklare det nærmere i privat mails. Jeg søger en der kan finde ud af at programmere hjemmesider osv.
Jeg har nu en nyt firma som løser mange opgaver, og bland andet lavet www.hundedating.eu www.brbn.com.br der virkede på samme måde som www.dkbn.dk, samt flere andre.
Og vi kan godt hjælpe med et nyt site, jeg sider pt i Thailand med et team af dygtige programmører, dog laver vi ikke bonafida opgaver, vi skal jo betale folk løn, men en fornuftig pris er muligt at blive enig om.
Leder du efter en der vil være med som partner eller er du villig til at betale for udviklingen?
Hvis du er interesseret i at betale for det, vil jeg meget gerne lave en overslagspris på udviklingen af sitet. Du kan kontakte mig via privat besked her inde hvis det har din interesse og vi kan der udveklse kontakt oplysninger.