Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster 50 artikler?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal til et projekt bruge en journalistisk artikel hver uge - i størrelse svarende til en Tabloid side inklusive billede materialer.

Jeg har brug for en fast aftale med én fast pris per måned. 25% kan laves hjemmefra (fx mode eller ting til hjemmet), 50% er om lokale forretningsdrivende og projekter (kræver lidt kørsel i lokal området), 25% om andet bolig relateret - finansiering, trends, økonomi, boligsalg etc og kan også laves 'hjemmefra' via telefonen.

Hvad vil være en fair pris ALT inklusive at tilbyde en journalist hvis han får en 1 år aftale (50 artikler) med mulighed for 25-50% flere artikler...

Pris med og/eller uden foto materiale

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:12

Jeg vil gerne høre lidt mere omkring projektet? Det lyder spændende :-)

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 15:17
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 15:24

Hvilket lokalområde?

mvh Hans

Fra Holstebro
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 15:27

Lige pt er jeg interesseret i en generel priside.

Jeg vil meget gerne vente med at komme ind på specifikke områder idet projektet ikke er søsat endnu.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 15:32

NotYet:

Lige pt er jeg interesseret i en generel priside.

Jeg vil meget gerne vente med at komme ind på specifikke områder idet projektet ikke er søsat endnu.

OK - men det er jo uinteressant at give tilbud, når man ikke ved, hvor man skal køre hen.

Du kan kigge efter standardpriser for journalister her: http://www.journalistforbundet.dk/sw84262.asp (find selv det helt rigtige dokument :-))

mvh Hans

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 22:30

Mon ikke den "rigtige" pris er temmelig høj  :-) En vejledende timepris for en freelancer er jo høj, men jeg er sikker på at du kan finde den rette for omkring 50.000 kroner for de 50 tabloidsider. Og det er både for billeder og tekst.

Det ville jeg ihvertfald gerne gøre det for :-) Og jeg er lokaljournalist i forvejen...

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra Bornholm
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 6
Fra  Svenningsen & Co. Skrevet kl. 23:01

Lyder som en attraktiv opgave! Men med research, interviews, kørsel og fotografering, foruden gedigen skrivearbejde, vil jeg nok sige en fair pris er kr 2000 pr stk. Total 100.000,-

Vejledende pris for PR journalistik er vist omkring kr 1200/time, minimum 4 timers beregning...

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 23:08

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)