Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lager telt brugt god kvalitet købe eller leje hvor finder jeg det

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 03:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg skal rydde en kælder i forbindelse med en ombygning og skal så have opbevaret en masse l... fra klæderen 

Jeg skal bruge et telt som er bedre end et party telt - et som måske kan stå 2-3 mdr uden at blæse væk eller få store regn lunker  størrelsen 4-6m eller 4-8/10 m 

Dem jeg har fundet er for store eller koster en bondegård - det må godt være brugt -

Jeg er bare kørt lidt sur i det 

så hvis der var nogle her som havde en ide hvor jeg kan henvende mig 

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 09:08

Jeg fandt dette på dba.dk

Svensk militærtelt, fra omk...

Beskrivelse
Svensk militærtelt, fra omkring 1970. Måler ca 6 x 14 meter. Teltet er i kraftigt stof og har et solidt jernskellet. Samlet vægt ca 200 kg. Der medfølger ikke pløkke.Teltet har ikke været slået op i 8 år, så standen er ukendt, men det har ligget varmt og tørt i et fyrrum. Kontakt mig hvis det har interesse, så finder vi ud af slå det op. Teltet ligger i Hellerup
Pris
Kr. 10000

Kontaktoplysninger

Adresse: Sønderlundsvej 50
By: 4000 Roskilde
Telefon:
Email: Send email
Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 09:08

Jeg fandt dette på dba.dk

Svensk militærtelt, fra omk...

Beskrivelse
Svensk militærtelt, fra omkring 1970. Måler ca 6 x 14 meter. Teltet er i kraftigt stof og har et solidt jernskellet. Samlet vægt ca 200 kg. Der medfølger ikke pløkke.Teltet har ikke været slået op i 8 år, så standen er ukendt, men det har ligget varmt og tørt i et fyrrum. Kontakt mig hvis det har interesse, så finder vi ud af slå det op. Teltet ligger i Hellerup
Pris
Kr. 10000

Kontaktoplysninger

Adresse: Sønderlundsvej 50
By: 4000 Roskilde
Telefon:
Email: Send email
Fra Nørre Alslev
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 26
Fra  1:Slip-for-regnskab.dk Skrevet kl. 09:15

Hej, hvor i landet bor du ???

Fra Nørre Alslev
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 26
Fra  1:Slip-for-regnskab.dk Skrevet kl. 09:17

Jeg har ca. 80 m2 tomt lagerlokale, som kan lejes billigt. Det ligger på Nordfalster.

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 09:30

Du kunne også leje en container hos den lokale vognmand?

Alternativt få smidt det ud du ikke skal bruge igen og kør til boxit, med det du skal gemme og få det opmagasineret.

Og nej, den gamle bænk, kassen med blade fra ude og hjemme, den brune 60'er lampe, den ekstra hoveddør osv. er ikke værd at gemme på- gem det du skal bruge igen!

f.eks julepynt, vin, ungernes badedyr (hvis de er i super stand), transport kassen til hunden osv. bør gemmes :)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 7. Mar 10
Skrevet kl. 12:14

Hej jeg bor i København 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 7. Mar 10
Skrevet kl. 12:16

jo det med en container har jeg undersøgt bliver alligevel ret dyrt  - og du har ret det meste kan nok bare smides ud 

det er bare det at starter jeg og tror jeg kan sortere etc. får jeg det ikke flyttet i tide 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 7. Mar 10
Skrevet kl. 12:17

tak jeg kan da prøve at spørge ham 

Tilmeldt 1. Jul 08
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 12:27

Hej toogtoerfem

Jeg blev sidste år anbefalet at spørge ved Sara telte når markeds/udendørs-sæsonen var slut (Sidst i september).

Efter sigende skulle det på dette tidspunkt af året være muligt at købe et brugt udlejningstelt (af de gode kraftige).

Pøj pøj med din løsning!

Venligst

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)