Hvis jeg personligt skulle komme med et par forslag så kunne det være at vælge en anden baggrund, måske en uden dekorative elementer så som skyer.
Derefter kunne man måske med fordel se på om forsiden er optimal i forhold til hvem der besøger sitet.
Jeg kan godt lide at starte med at isolere de vigtigtste besøgende og så ud fra denne viden lave en overskueligt tilgang til det de skal bruge på forsiden.
Eksempelvis har vi Scandia Housing som kunde, der skulle have et nyt website. Vi startede med at konstatere der var 6 forskellige slags mennesker der besøger sitet. Ud af disse 6 er der 2 vi er langt mere interesserede i end de andre. Det er folk der vil leje en bolig og folk der ønsker at udleje en bolig.
Så derfor lavede vi et design hvor det gerne skulle være klokkeklart fra det sekund de rammer siden hvad de skal foretage sig. Resultatet kan ses her: www.scandiahousing.com
Jeg håber min feedback kan bruges til noget og du kan oversætte tankegangen til din kunde :)
Så mener jeg at der er en del arbejde endnu Og da Silkeborg er en forholdsvis stor by så tror jeg ærligt talt ikke de finder det tilfredsstillende - men det er som sagt også kun 1 mands mening.
At du har lavet en kommune-side og bygget den op i wordpress, er for mig helt ufatteligt, og det mener jeg absolut er den største fejl.. Altså der er intet konstruktivt - det vil jeg gerne selv erkende og indrømme, men det er fordi at siden i sig selv er pæn nok, men SLET ikke til det formål IMO.
Knækket i skyerne havde jeg overset, tak for det, det skal jo da laves.
Hvorfor er det ufatteligt at jeg har brugt Wordpress? For mig er det det bedste CMS system derude pt, men nok vigtigst er det nemt for kunden at bruge til selv at kunne rette og siderne og indlæg efterfølgende. I sammenligning synes jeg at Joomla er mega uoverskueligt.
Derudover behøver alle "kommune" sider vel heller ikke at ligne hinanden :)
Knækket i skyerne havde jeg overset, tak for det, det skal jo da laves.
Hvorfor er det ufatteligt at jeg har brugt Wordpress? For mig er det det bedste CMS system derude pt, men nok vigtigst er det nemt for kunden at bruge til selv at kunne rette og siderne og indlæg efterfølgende. I sammenligning synes jeg at Joomla er mega uoverskueligt.
Derudover behøver alle "kommune" sider vel heller ikke at ligne hinanden :)
Personligt synes jeg sgu at en kommune skal have sit eget CMS-system/sikkerhedssystem...
Men det er nok bare mig der mener at jeg synes det er lidt forkert at smide Wordpress på en kommune-side :-D
Kontaktformular på siden kontakt derved lettere at kontakte jer
Synes godt der kunne være en skabelon , Hvordan laves jobansøgning ,
Hvordan klare man en jobsamtale en skabelon til det
Mere tekst generelt , med de fleste sider skriver ikke alt skal hente informationerne på kommune eller ringe til dem , generelt på internet findes mange sider der ikke har alle informationer på hjemmesiden og folk tænker ikke over værdien at have lange gode tekster
Du kunne lave som en af de første sider , en guide a til z om at søge job og komme i arbejde , ved det giver meget link værdien at have mange som muligt informationer på hjemmesiden ,der er tekst meget i forvejen med er et stort område du har om
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows