Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ØV, jeg er for billig! ;-)

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

En del af arbejdstiden er at give tilbud og markedsfører sig , vis hurtigt får ja , skal der bruges mindre tid på markedsføring og penge på det .

En høj pris er =  langsommere  ja og flere nej og normalt flere markedsføring omkostninger

Vis ingen markedsførings omkostninger har og får ja hurtigt , ved alle kunder er du måske for billige eller har fundet det rette pris leje , for tid er penge .

Hvad tager dine konkurrenter ?

Hvordan Markedsfører du dig

Hvad er dine markedsføringsomkostninger?

Hvad kan du set i forhold til dine konkurrenter ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:13

BZR:

Løs opgaven over al forventning og få en reference med på vej ud. Hæv priserne efterhånden, som dine referencer retfærdigør det. Det er mit standpunkt :-)

:-) Det er taget til efterretning.

Jeg har ikke markedsført mig udover almindelig networking. Men ja nu håber jeg det bliver en god reference, og så må jeg tjene lidt mere næste gang!

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 20:03

Enig.

Fra Århus
Tilmeldt 21. Jun 10
Indlæg ialt: 216
Fra  Spot It Online Skrevet kl. 20:04

Klikkede egentlig bare ind for at se om du var en kvinde. ;-)

Tilmeldt 11. May 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 20:08

Smiler :-) Ja det er jo den evindelige problematik ! DU har givet et tilbud udfra din vurdering af den tid du skal bruge på opgaven...går jeg udfra..I såfald er du jo dækket ind under alle omstændigheder. Så lad være med at ærge dig- vær glad for du har fået opgaven og hent så den erfaring der skal til for at vurdere din prissætning næste gang!

Hilsen Anette
www.konceptmarketing.dk

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:02

Koncept Marketing:

Smiler :-) Ja det er jo den evindelige problematik ! DU har givet et tilbud udfra din vurdering af den tid du skal bruge på opgaven...går jeg udfra..I såfald er du jo dækket ind under alle omstændigheder. Så lad være med at ærge dig- vær glad for du har fået opgaven og hent så den erfaring der skal til for at vurdere din prissætning næste gang!

Hilsen Anette
www.konceptmarketing.dk

Ja det er rigtigt, og jeg er også glad for at jeg har fået opgaven. Men så har jeg jo lidt prisregning/gætnig at lære til næste projekt! :-)

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 22:07

BZR:

Løs opgaven over al forventning og få en reference med på vej ud. Hæv priserne efterhånden, som dine referencer retfærdigør det. Det er mit standpunkt :-)

PræcisYes Jeg har desværre ikke optjent stjernestatus, så får 5 Star på denne måde.

Tonny

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)