Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE
Hvor mange stjerner giver du?
Amino.dk Blogs Iværksætterblogs Spørgeskemaundersøgelser Spørgeskema og Sociale medier - Involver dine kunder på de sociale medier


Spørgeskema og Sociale medier - Involver dine kunder på de sociale medier


2.027 Visninger
Hvor mange stjerner giver du? :
30 January 2013

Involver dine kunder på de sociale medier


Flere og flere virksomheder oplever at deres kunder finder vej til dem via de sociale medier. Dette kan f.eks. være fra LinkedIn, Facebook eller Twitter. Der er rigtig mange råd omkring hvordan man agerer på de sociale medier, men en ting er alle enige om. Involvering. Involverer din følgere og skab engagement.

Enalyzer og Sociale medier
Ved at starte spørgeskemaundersøgelser på Facebook, Twitter eller andre sociale medier, involverer du dine kunder på en god og sund måde. Du kan spørge dine kunder om alt og bede om deres mening. Du får hurtigt og nemt uvurderlig viden og dine kunder føler sig værdsat.

Du opretter nemt en spørgeskemaundersøgelse i Enalyzers spørgeskemaværktøj og når du er tilfreds med din undersøgelse, vil du få et link til selve spørgeskemaet. Dette link kan du så nemt sprede i alle de sociale kanaler du ønsker og i minutterne efter kan du aflæse resultater i gennemførselsmodulet. Dine undersøgelser kan laves i et design, der afspejler virksomhedens profil og kan igangsættes på kortere tid end mange tror. Spørg f.eks. dine kunder om hvad de mangler, om det nye design, tilfredsheden og mange andre ting.

 Leadgenering via spørgeskema på sociale medier.
Der er fuld designfrihed I vores spørgeskemaer og det er derfor nemt at designe selve undersøgelsen. Du kan derfor indsætte felter til navn, e-mail og andre relevante informationer, som du kan bruge til efterfølgende kontakt. Dette skal selvfølgelig være helt frivilligt for den enkelte bruger, men muligheden er der.

 Konkurrencer på sociale medier og Enalyzer

Det er nemt at lave en konkurrence med Enalyzers spørgeskemaværktøj og på den måde involvere sine kunder. Lav en konkurrence, hvor dine kunder skal svare på forskellige emner omkring din virksomhed eller udnyt højtider som jul og påske til sjove konkurrencer. Kun fantasien sætter grænsen. Enalyzer har masser af ideer til involvering af kunder og vi vil meget gerne give dig sparring og ideer.

 Invitationer til arrangementer via sociale medier.
Lav en invitation som dine kunder eller medarbejdere vil huske. Inviter gennem f.eks. Facebook og følg med i deltagerantallet løbende.
Enalyzers spørgeskemaværktøj kan lave en ”outstanding” invitation til dit næste event. Spørgeskemaet kan så brugers til at svare ja eller nej eller noget helt andet til dit event. Ønsker gæsten f.eks. vegetarmad? Du kan designe og spørge som du vil. Igen er det kun fantasien der sætter grænser.

Vi håber at vi har givet dig inspiration til at bruge vores spørgeskemaværktøj til at involvere dine kunder på de sociale medier. Hvis du ønsker hjælp eller har spørgsmål, så kontakt hos på 20259834eller på mail. support@enalyzer.com, og vi hjælper dig igang.

Hvor mange stjerner giver du? :
Få besked når Rasmus skriver Skriv dig op