Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE
Hvor mange stjerner giver du?
Amino.dk Blogs Iværksætterblogs Henriette Weber fra Toothless Tiger social marketing julekalender 16. december 2009 - hvor går grænsen mellem kommercielle budskaber som relevante informationer og larm??

social marketing julekalender 16. december 2009 - hvor går grænsen mellem kommercielle budskaber som relevante informationer og larm??

1.863 Visninger
Hvor mange stjerner giver du? :
16 December 2009

det hele handler om frekvens og kontekst. Hvor bliver dine budskaber vist, og i hvilken sammenhæng ? Hvor tit ?. Man skal helst ikke have sine kommercielle budskaber til at ligne spam. Men mon vi ikke allesammen kender en - i en eller anden sammenhæng, der bare virker som om at personen har misforstået et par ting eller to om at markedsføre til sit eget personlige netværk. En måde man kan finde ud af om ens kommercielle budskaber bliver opfattet rigtigt, - af de rigtige mennesker - er simpelthen at spørge dem. Hvordan opfatter de dit brand ? hvordan syntes de at du agerer som virksomhed? er du for larmende?

Hvor mange stjerner giver du? :
Få besked når Henriette skriver Skriv dig op